خبر خوش برای طرفداران گوشی‌های سامسونگ / هوشمندترین گوشی جهان در راه است + عکس

اگر این شایعه صحت داشته باشد، سامسونگ هدف بسیار بلندپروازانه‌ای را دنبال می‌کند و البته هنوز به‌طور دقیق نمی‌دانیم چگونه می‌خواهد به این هدف دست یابد. به‌نظر می‌رسد سامسونگ می‌خواهد از ویژگی‌های مشابه با ChatGPT و گوگل بارد در سری گلکسی S۲۴ استفاده کند؛ قابلیت‌هایی مانند خلق محتوا تنها با واردکردن چند کلمه.

اضافه شدن یک قابلیت جذاب به اینستاگرام+ عکس

علاوه بر ویژگی‌های مشترک با ابزارهای موجود در بازار، سامسونگ روی ابزارهای انحصاری خودش هم کار می‌کند. برای مثال، کره‌ای‌ها در زمان معرفی تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ به هوش مصنوعی مولد تصویرساز اشاره کردند. سامسونگ همچنین می‌تواند قابلیت‌های تبدیل گفتار به متن و عملکرد بیکسبی را بهبود دهد.

 

هوش مصنوعی در سری گلکسی S۲۴

از آنجایی که سامسونگ هنوز دستیار هوشمند بیکسبی را دارد، درصورتی‌که بخواهد روی هوش مصنوعی تمرکز کند، احتمالاً بیکسبی هوشمندتر خواهد شد و کاربران بیش از پیش از آن استفاده خواهند کرد.

5933624

درحال‌حاضر فقط گوگل روی هوش مصنوعی برای گوشی‌های هوشمند تمرکز کرده است؛ برای مثال، در زمان معرفی سری پیکسل ۸، به ویژگی‌های بی‌شماری اشاره کرد. بااین‌حال، با توجه به شایعه امروز، سامسونگ می‌خواهد از این شرکت پیشی بگیرد.

با توجه به اینکه سری گلکسی S۲۴ به تراشه اگزینوس یا اسنپدراگون قدرتمندتر از تنسور G۳ مورد استفاده در سری پیکسل ۸ مجهز می‌شود، این محصولات باید درزمینه اجرای وظایف مبتنی بر هوش مصنوعی هم عملکرد سریع‌تری داشته باشند.

درنهایت طبق شایعات، انتظار می‌رود سری گلکسی S۲۴ در ژانویه سال آینده میلادی به‌صورت رسمی معرفی شود، البته هنوز اطلاعی از تاریخ دقیق معرفی این محصولات نداریم.

 

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.