مصباحی مقدم: برای وحدت اصولگرایان تلاش می‌کنیم

حجت‌الاسلام و المسلمین غلامرضا مصباحی مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز ، درباره برنامه جامعه روحانیت مبارز در انتخابات دوره ششم خبرگان رهبری که ثبت‌نام داوطلبان آن از روز ۱۴ آبان آغاز می‌شود، گفت: طی ماه‌های گذشته بین ما و جامعه مدرسین جلسات مشترکی برگزار شد و بنا داریم کمیته مشترکی بین ما و جامعه مدرسین درباره کاندیداها تشکیل شود؛ ما تلاش می‌کنیم تاجایی که امکان دارد، بصورت توافقی لیست مشترک در سراسر کشور برای انتخابات خبرگان ارائه دهیم.

سخنگوی جامعه روحانیت خاطرنشان کرد: ما هنوز وارد بحث درباره کاندیداها نشده‌ایم و باید شورای نگهبان ابتدا نتیجه بررسی‌‌ها را اعلام کند و از بین افراد تأیید صلاحیت شده، درباره لیست صحبت کرد.

زمان نام‌ نویسی داوطلبان مجلس خبرگان رهبری

وی افزود: در جامعه روحانیت که هزاران عضو در سراسر کشور دارد، بصورت تشکیلاتی در همه استان‌ها فراخوان کردیم که شخصیت‌های علمی و برجسته روحانی به میدان آمده و برای انتخابات خبرگان ثبت‌نام کنند. 

مصباحی مقدم درباره انتخابات مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه جامعه روحانیت مبارز یک حزب نیست و در سطح سایر احزاب فعالیت مستقیم ندارد، اظهار داشت: ما با احزاب اصولگرا که در شورای وحدت حضور دارند در ارتباط هستیم و با شورای ائتلاف هم گفت‌وگو می‌کنیم؛ تلاش ما بر این است که با نزدیک کردن این مجموعه‌ها بتوانند لیست واحدی ارائه کنند و جامعه روحانیت از لیست واحد حمایت کند. 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.