یک مقام ارشد دولت اوباما بازداشت شد!+ عکس

 «استوارت سلدوویتز» ۶۴ ساله مشاور «باراک اوباما» رئیس‌جمهور سابق آمریکا و کارمند سابق وزارت امور خارجه این کشور به تازگی یک پیام ویدئویی منتشر کرده است که در آن یک فروشگاه مواد غذایی حلال در نیویورک را تروریستی می‌خواند و می‌گوید که کشته‌شدن ۴۰۰۰ کودک فلسطینی در غزه کافی نیست.

پلیس نیویورک در بیانیه‌ای اعلام کرد که سلدوویتز را که در گذشته به‌عنوان معاون دفتر امور اسرائیل و فلسطین وزارت امور خارجه آمریکا خدمت می‌کرد، روز چهارشنبه به اتهام آزار و اذیت شدید، نفرت‌پراکنی ‌و ایجاد ترس و تعقیب افراد در محل کار بازداشت کرده است.

62814343

به گزارش شبکه الجزیره، در این ویدئو همچنین شنیده می‌شود که او به پیامبر اسلام(ص) توهین می‌کند و فروشنده را به دلیل عدم تسلطش به زبان انگلیسی «نادان» می‌خواند.

سلدویتز به‌ علاوه تهدید می‌کند که از ارتباطات دولتی خود برای بسیج پلیس مخفی مصر علیه فروشنده که اصالت مصری دارد، استفاده خواهد کرد.

پس از اینکه اظهارات سلدوویتز در فضای مجازی منتشر شد، مردم نیویورک برای حمایت از این فروشنده تجمع کردند و روز سه شنبه برای خرید مرغ و برنج از این فروشگاه که در محله منهتن واقع شده است، صف کشیدند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.