شهادت نوجوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها

وزارت بهداشت فلسطین چهارشنبه شب تأیید کرد که یک نوجوان دیگر فلسطینی در جنین به ضرب گلوله صهیونیست‌ها به شهادت رسیده است.

خبرگزای "سما" فلسطین گزارش داد، براساس گزارش این وزارتخانه، نوجوان ۱۶ ساله فلسطینی عمر محمود صادق ابوبکر نام داشته که در شهرک یعبد در جنوب غرب جنین به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی به شهادت رسیده است.

وزارت بهداشت فلسطین ظهر امروز چهارشنبه نیز از شهادت یک فلسطینی ۳۰ ساله به ضرب گلوله صهیونیست‌ها خبر داده بود.

افشاگری درباره جلسه فوری اسرائیل در شب قبل از «طوفان‌الاقصی»

این شهید «أحمد نظمی غانم» نام داشته که یک هفته پیش بر اثر گلوله نظامیان صهیونیست به شدت زخمی شده بود.

وزارت بهداشت فلسطین همچنین اضافه کرد: سه فلسطینی در اردوگاه الدهیشه در شهر بیت لحم بر اثر گلوله نیروهای ارتش رژیم اسرائیل زخمی شدند که حال یکی از آنها وخیم است.

همچنین هلال احمر فلسطین بامداد امروز (چهارشنبه) گزارش داد که ۲ فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در کرانه باختری به شهادت رسیدند.

پیش تر وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرده بود که ۲۶۰ شهروند فلسطینی از روز دهم اکتبر (۱۵ مهرماه) تاکنون در کرانه باختری شهید و ۳۲۰۰ نفر زخمی شده‌اند.

از زمان آغاز عملیات «طوفان الاقصی» و آغاز تجاوزات به غزه در هفتم اکتبر مناطق مختلف کرانه باختری نیز شاهد عملیات‌های ضدد صهیونیستی و تشدید تجاوزات صهیونیست‌ها به مناطق مختلف این منطقه بوده‌ است.

با اتمام آتش بس موقت هفت روزه جنگ غزه در تاریخ ۱۰ آذر ماه، ارتش رژیم صهیونیستی در این تاریخ دوباره حملات و تجاوزهایش به غزه را از سرگرفته تا همچنان در جستجوی یک امتیاز واقعی و دستاوردی عینی باشد تا جنگ ۲۰۲۳ غزه یک پایان تلخ برایش رقم نزند اما سیلی واقعیت این بار شاید سنگین‌تر به صورت بنیامین نتانیاهو و اسرائیل بخورد.

هشدار سازمان ملل درباره خطرناک ترین نقطه جهان

پیشتر نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر طولکرم در کرانه باختری و اردوگاه این شهر یورش بردند و با فلسطینیان درگیر شدند.

بعدازظهر چهارشنبه هفته گذشته نیز نظامیان صهیونیست ۲ کودک خردسال فلسطینی را در جریان تجاوز به شهر جنین در کرانه باختری به شهادت رساندند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.