روایت دریادار سیاری از بازیگری ایران در منطقه+ عکس

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، امروز ۱۶ آذرماه در یادواره شهید امیر سرلشگر شهید احمد کشوری و ۱۵۱ شهید سرافراز شهرستان سیمرغ که مزین به حضور پیکرهای مطهر ۸ شهید خوشنام دوران دفاع مقدس بود با گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا بیان کرد: امروز ما هر چه داریم به برکت خون شهداست و برگزاری یادواره‌های شهدا موجب افزایش بصیرت، مقاومت و شناخت دشمنان می‌شود.

حمله تند مهاجری به وزیر اقتصاد در ماجرای فساد چای دبش/با حرفهای ناشیانه اش، نقش دولت در فساد را برملا کرد

وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطر ۱۷هزار شهید ترور کشور، گفت: دشمن در ابتدای انقلاب با ترور شخصیت‌های حزب الهی، راه اندازی اختلافات قومی قبیله‌ای و با جنگ تحمیلی تلاش کرد انقلاب را نابود کند اما به فضل الهی با شکست مواجه شد.

واکنش سخنگوی دولت به اظهارات اژه‌ای درباره فساد در واردات چای

62833375

او با بیان اینکه دشمن در ادامه با تحریم، جنگ، تهاجم و شبیخون فرهنگی تلاش کرد با جنگ شناختی بر مغزهای جوانان تسلط یابد گفت: بحمدالله در این‌ مسیر نیز دشمن موفق نشد و امروز در جنگ ترکیبی، نظامی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی قرار داریم که قطعاً باز هم پیروز این جنگ مقابل استکبار جهانی، ایران اسلامی است.

سیاری، ادامه داد: زمان جنگ، بلوک شرق و غرب تجهیزات نظامی، پول، دلار، ارز، مهمات، موشک، نیروی انسانی و دیگر سلاح‌های جنگی را دراختیار صدام قرار دادند و با آنکه به کشور ما حتی سیم خاردار ندادند توانستیم  با توکل به خداوند، برکت خون شهدا و ایثارگری رزمندگان، دشمن را از خاک وطن بیرون کنیم.

62833376

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: ۳۰۰سال گذشته تا کنون با هر جنگی، قسمتی از خاک وطن از کشور جدا شد و تنها جنگی که هیچ آسیبی به تمامیت ارضی کشور وارد نشد جنگ تحمیلی است که باید قدردان خون شهدا، جانبازان و ایثار گران باشیم.

سیاری، تصریح کرد: در تمام عملیات‌های دفاع مقدس، هوانیروز و نیروی زمینی ارتش حضور داشت و برای ملت، کشور و تاریخ جمهوری اسلامی ایران افتخار آفرینی کردند که مایه مباهات است و امروز شهید کشوری باید به عنوان یک نخبه در کشور مطرح شود.

62833378

وی ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی ایران جایگاه مهمی در نظام بین‌المللی و منطقه دارد و به عنوان یک قدرت برتر بازیگر اصلی صحنه در منطقه است و به همت، انگیزه و غیرت جوانان این مرز و بوم هوانیروز جمهوری اسلامی ایران بزرگترین ناوگان نظامی را در غرب آسیا دارد در تولید ناوشکن، زیر دریایی، پهپاد، انواع موشک‌ها حرفی برای گفتن داریم.

سیاری، خاطرنشان کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران، فرمانده انتظامی، وزارت دفاع و بسیج تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا با پشتیبانی همه جانبه و ایثارگران ملت قهرمان ایران اسلامی آمادگی دارد در مقابل هر تهدیدی بایستد و پوزه دشمنان را به خاک بمالد.

62833374

معاون هماهنگ  کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران، بیان کرد: همچنین با توجه به انتخابات پیش‌رو باید با وحدت، اتحاد و انسجام درصحنه حضور یابیم و در تمام زمینه‌ها پیرو ولایت فقیه باشیم تا آسیبی به مملکت ما نرسد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.