سیل مدارس این شهرستان شمالی را غیرحضوری کرد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نور گفت: براثر وقوع سیل و قطعی آب مدارس این شهرستان فردا ۲۵ آذر ماه تعطیل و آموزش دانش آموزان به صورت غیرحضوری است.

در پی بارندگی شدید شب گذشته و طغیانی شدن رودخانه "حاجی ماهرود" سیل در شهرستان نور خطه غربی مازندران جریان یافت که سبب شکستگی خطوط انتقال آبرسانی و در نتیجه قطعی آب نقاط شهری و روستایی شد.

حسن ولی پور جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده با مدیرکل آموزش و پرورش استان و فرماندار و توضیحات ارائه شده مبنی بر فعالیت سامانه گرمایشی با آب، فردا - شنبه - ۲۵ آذر ماه مدارس تعطیل و آموزش دانش آموزان از طریق سامانه شاد به صورت غیر حضوری انجام شود.

شهرستان نور دست کم ۱۴ هزار دانش آموز دارد.

170800440


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران هم صبح امروز به خبرنگار ایرنا گزارش داد: بارندگی شدید و سیل شب گذشته سبب شکستگی خط انتقال ۵۰۰ میلی متری حاشیه رودخانه " حاجی ماهرود " شد و در نتیجه آب نقاط شهری به ویژه رویان ،ایزدشهر ، نور و رستم رود قطع است.

بهزاد برارزاده افزود: در نخستین ساعات بامداد امروز (جمعه) به محض وقوع این حادثه گروه‌های عملیاتی، امدادی و واکنش سریع پای کار آمدند تا از وقوع خسارت‌های بیشتر جلوگیری شود.

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازنداران، آبرسانی به مناطق سیل زده با ۱۰ خودروی تانکر آماده ارائه خدمات به مشترکان انجام می‌شود.

شهرستان نور با برخورداری از پنج نقطه شهری و ۱۲۵ هزار نفر جمعیت بومی در غرب مازندران قرار دارد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.