لیونل مسی همسایگانش در آمریکا را پولدار کرد+عکس

از زمان ورود لیونل مسی به فلوریدای آمریکا و اقامت او در آنجا برای بازی در تیم اینترمیامی، بلوایی در این شهر و مخصوصاً محله محل سکونت ستاره آرژانتینی برپا شده است.

مسی تابستان امسال پس از پایان قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن، در حالی که پیشنهادات به مراتب پرزرق و‌ برق‌تری از عربستان داشت، ترجیح داد که به آمریکا برود و برای اینترمیامی بازی کند.

او و خانواده‌اش در بدو ورود، عمارتی مجلل به ارزش هفت میلیون پوند را برای سکونت خود انتخاب کردند، اما در ماه سپتامبر ستاره سابق بارسلونا، ملکی به ارزش ۸.۴ میلیون پوند را در منطقه فورت لادردیل خرید که منطقه‌ای اعیان‌نشین شهر محسوب می‌شود.

ورود مسی به این محله اگرچه پای بسیاری از مردم عادی را به آنجا باز کرده – برای دیدن ستاره آرژانتینی و احیاناً پیدا کردن شانس گرفتن یک عکس یادگاری یا امضا – و از این جهت ممکن است دردسرهایی را برای همسایگان او به وجود آورده باشد، اما قطعاً آنها از این اتفاق چندان هم ناراضی نیستند، حتی اگر فوتبال‌دوست یا طرفدار مسی نبوده باشند.

لیونل مسی ,

یکی از همسایگان مسی در منطقه فورت لادردیل، یک مجری سرشناس فضای مجازی به نام پاتریک بت‌دیوید است که فاش کرد از زمان ورود ستاره تیم اینترمیامی، ارزش خانه او به طرز چشمگیری افزایش داشته است. بت‌دیوید به شبکه ولادتی‌وی گفت: تا الان، طبق آخرین آمارهایی که دارم، ارزش منزل من 25 میلیون دلار رشده کرده است. مسی به تازگی در همسایگی من مستقر شده است. همه از سراسر منطقه می‌‌خواهند بیایند و در این محله ساکن شوند. این محله محصور و دارای ورودی کنترل شده است که تنها یک راه خروج از آن وجود دارد و به همین دلیل بسیار امن و محافظت شده است و خدا کند که اینطور هم بماند. اکنون که مسی به اینجا آمده است، همه دارند با قایق‌های‌شان خود را به اینجا می‌رسانند و به منازل ما نگاه می‌کنند. البته ما مشکلی نداریم.

عمارت مجللی که مسی به تازگی در آن مستقر شده، دارای 10 اتاق، یک استخر، یک باشگاه بدنسازی و سالن ماساژ در زمینی به مساحت سه هزار و 200 متر مربع است. این ملک همچنین دارای 9 سرویس بهداشتی، یک آشپزخانه ایتالیایی و یک سوئیت VIP است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.