تنش ها بین نتانیاهو و گالانت بالا گرفت

روزنامه چاپ تل‌آویو از تشدید تنش بین نخست‌وزیر و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و سردرگمی ارتش این رژیم در جنگ علیه غزه خبرداد.

این رسانه صهیونیستی به سردرگمی ارتش رژیم اسراییل و تلفات سنگین نظامیان این رژیم در جنگ علیه غزه هم اشاره و اضافه کرد که این نظامیان صهیونیست هستند که تاوان تنش بین مقامات را می پردازند.

خبر مرتبط
نتانیاهو برای ایران خط و نشان کشید

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: ما همیشه و در هر مکان علیه ایران اقدام می‌کنیم.

معاریو به نقل از «گادی شامنی» فرمانده سابق لشکر غزه، از دستور نتانیاهو به روسای سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) و سازمان امنیت داخلی این رژیم (شین بت) برای به اشتراک نگذاشتن اطلاعات با گالانت خبر داد.

سرهنگ بازنشسته شامنی درباره بی هدفی و سردرگمی ارتش رژیم صهیونیستی در غزه نیز گفت که وقتی شفافیت در اهداف و اتفاق نظر بین فرماندهان وجود نداشته باشد، عملیات نظامی علیه غزه از مسیر خود منحرف شده و هرج و مرج ایجاد می شود و کسی که آسیب می بیند نظامیان صهیونیست هستند.

رژیم صهیونیستی که با هدف از بین بردن گروه‌های مقاومت فلسطین از جمله حماس و آزادی اسرای خود به غزه لشکرکشی کرده بود، بعد از هفته‌ها جنایت در این منطقه به اهداف خود نرسید و به مذاکره با مقاومت روی آورد.

خبر مرتبط
تهدید شدید مصر علیه نتانیاهو: به مرز ما نزدیک شوید دروازه‌های جهنم به رویتان باز می شود

«معتز بالله عبدالفتاح» تحلیلگر سیاسی مصری بیان کرد: نتانیاهو طی ۱۸ سال حیات سیاسی خود، توافقات اسلو و راهکار دو دولتی را نابود کرد.

زیاده خواهی تل آویو در برنامه تبادل اسرا موجب شکست مذاکرات و در نهایت از سرگیری جنایات رژیم صهیونیستی در غزه شد.

ارتش اشغالگر صهیونیستی صبح جمعه (دهم آذرماه) پس از پایان موعد آتش بس موقت در غزه، بمباران این باریکه را از سرگرفت و هزاران فلسطینی را شهید یا زخمی کرد.

عملیات طوفان الاقصی در ۱۵ مهرماه، نظام امنیتی و سیاسی رژیم صهیونیستی را به هم ریخته و به عقیده بسیاری از کارشناسان، این رژیم دیگر نخواهد توانست اقتدار گذشته را کسب کند.

تشدید اختلافات داخلی بین سران رژیم صهیونیستی درباره مقصران شکست از مقاومت فلسطین نیز بر دامنه تنش ها در سرزمین های اشغالی افزوده و این رژیم را در معرض فروپاشی قرار داده است.
 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.