واکنش‌ها به استعفای یحیی گل‌محمدی/ اوضاع پرسپولیس بحرانی شد

به گزارش اقتصادنیوز، هواداران پرسپولیس شب گذشته لحظات تلخی را سپری کردند، فارغ از ناکامی در پیروزی مقابل مس رفسنجان که دو امتیاز حیاتی را از دست دادند، استعفای یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از بازی نگرانی آن ها را درباره وضعیت تیم محبوب شان تشدید کرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که گویا صبرش لبریز شده بود، در نشست خبری با اشاره به مشکلات مالی و امکانات باشگاه گفت: «با این شرایط من شخصا نمی‌توانم ادامه دهم. ۳ ماه قبل با پرسپولیس فسخ کردم اما باشگاه حرکتی که باعث دلگرمی باشد را انجام نداد. از اینجا از همه پرسپولیسی‌هایی که با من در این ۴ سال بودند تشکر می‌کنم. امیدوارم هر کسی که می‌آید موفق باشد.»

این چندمین مرتبه است که گل محمدی ساز جدایی را از پرسپولیس کوک می کند و باید دید این بار تا چه اندازه بر تصمیم خود پایبند و استوار است، چرا که باشگاه شامگاه دوشنبه با انتشار یک بیانیه مخالفت خود را با این استعفا اعلام کرد.

این باشگاه در بیانیه ای اعلام کرد: «به دنبال کناره‌گیری یحیی گل‌محمدی از سرمربیگری تیم پس از تساوی برابر مس رفسنجان، باشگاه پرسپولیس مخالفت خود را با این تصمیم اعلام کرد و باشگاه پرسپولیس اعلام می‌کند بزودی نشستی را با گل‌محمدی برگزار می‌کند.»

خبر مرتبط
مخالفت باشگاه پرسپولیس با استعفای گل‌محمدی

باشگاه پرسپولیس با استعفای یحیی گل محمدی، سرمربی این تیم مخالفت خود را اعلام کرده است.

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس هم در واکنش به استعفای سرمربی خود گفت: «ما در رختکن این موضوع را شنیدیم. اصلا به ما هم چیزی نگفت و بچه‌ها گفتند چنین اتفاقی افتاده و آقا یحیی استعفا داده است. نمی‌دانم، شاید در این تایم شجاعت به خرج داده که این مصاحبه را کرده و استعفا داده است. سرمربی‌ که این‌همه افتخار در پرسپولیس کسب کرده، حتما تحت فشار زیادی بوده، یا شاید انتظارات از او بیشتر بوده و یا شاید انتظارات باشگاه برآورده نشده است. ما خیلی ناراحت هستیم. ای کاش با ما صحبت می‌کرد؛ شاید می‌توانستیم جلوی او را بگیریم. امیدوارم که همه ما بچه‌ها با او صحبت کنیم و نیم فصل دوم با ما ادامه بدهد اما این موضوع برای هواداران و بچه‌های ما که چند سال است با آقا یحیی کار می‌کنیم، ناراحت کننده بود. امیدوارم که مدیرعامل و هیئت مدیره تصمیم آقا یحیی را نپذیرد و او به کارش ادامه بدهد.»

حال باید دید کار باشگاه و یحیی گل محمدی به کجا خواهد رسید و بار دیگر شاهد توافق طرفین ماجرا خواهیم بود یا اوضاع سرخپوشان پیچیده تر از قبل خواهد شد؟ نکته مهم شرایط حساس پرسپولیس است که برای قهرمانی با رقبای خود می‌جنگند و هواداران انتظار آرامش و ثبات را در باشگاه محبوب خود دارند تا بتواند نتیجه خوبی را تا پایان لیگ برتر کسب کنند.

خبر مرتبط
درگیری شدید بازیکنان پرسپولیس و مس رفسنجان در پایان بازی+عکس

در پایان دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پرسپولیس حاشیه عجیبی به وجود آمد و چند بازیکن با یکدیگر درگیر شدند.

نکته جالب توجه اما استعفای یکی دیگر از سرمربیان لیگ برتر در شب گذشته بود، خوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در شب گذشته استعفای شفاهی خود را به مسئولان باشگاه اعلام کرد. طبق اعلام مدیرعامل باشگاه اصفهانی، مورایس هم از شرایط لیگ برتر و همچنین لیگ برتر ناراضی است و تصمیم به جدایی گرفته است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.