دلهره‌آورترین استخر دنیا+عکس

ساخت این استخر که در سال ۲۰۱۶ میلادی کامل شد در ارتفاعی معادل با طبقه سی و هشتمین و در فاصله بین ساختمان دو برج ساخته شده است.

خبر مرتبط
ظرفیت‏‏‌های ناشناخته انسان

انسان اعجاب‏‏‌انگیزترین شاهکار هستی است. هر فرد، یک سیستم منحصربه‏‏‌فرد و به شدت پیچیده است که در شبکه‏‏‌ای منطقی با سایر انسان‏‏‌های منحصربه‏‏‌فرد و پیچیده زندگی می‌کند. سیستم انسانی وسیع و متنوع است و مانند جهانی کوچک در کیهان بزرگ‌تر قرار دارد. افراد و گروه‏‏‌های بزرگ‌تر انسانی، پتانسیل‏‏‌های نامحدودی برای یادگیری، بودن و خلق کردن دارند؛ پتانسیل‏‏‌هایی که حتی درصدی از آن نیز استفاده نشده است. از این رو، برای ساختن آینده (کسب و کارها و جهان) هر انسان به طور جداگانه و جوامع آنها به صورت یکپارچه نیاز به رشد و توسعه پتانسیل‏‏‌هایشان دارند.

این برج مسکونی در منطقه «بیشان» سنگاپور چشم‌انداز خیره‌کننده‌ای را برای ساکنان این ساختمان و ساختمان‌های اطراف آن به وجود آورد.

ساکنان این دو برج همچنین می‌توانند از طریق پل‌هایی که در طبقه ۱۴ و ۲۶ آن تعبیه شده است به این دو ساختمان رفت و آمد کنند.

خبر مرتبط
هشدار؛ ظهور هوش مصنوعی جدید / تهدیدی علیه بشریت!

کیو-استار(Q*) هوش مصنوعی جدیدی است که این روزها خبرساز شده و گفته می‌شود می‌تواند حیات بشر را تهدید ‌کند اما این هوش مصنوعی جدید چیست و چرا ظهور آن باعث نگرانی شده است؟

در ادامه تصویر این استخر را مشاهده کنید:

62870872

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.