هادیانفر سکان فرماندهی پلیس راهور را به حسینی واگذار کرد

 امروز دوشنبه ۱۸ دی ماه ۱۴۰۲ مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس راهور فراجا با حضور سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور و جمعی از مسؤولین کشوری و لشکری در سالن همایش نوالرضا شهرک آزمایش برگزار شد.

 

با حکم فرمانده کل انتظامی کشور سردار سید تیمور حسینی به سمت ریاست پلیس راهنمایی و رانندگی کشور منصوب شد.

خبر مرتبط
انتصاب جدید در پلیس راهور فراجا

با حکم فرمانده کل انتظامی کشور سردار سید تیمور حسینی به سمت رئیس پلیس راهور فراجا منصوب شد.

پیش از این سردار هادیانفر عهده‌دار این سمت بود و سردار حسینی نیز جانشینی پلیس راهور را به عهده داشت.

تصویر زیبا از نیروی انتظامی کشور در پلیس راهنمایی و رانندگی

حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در آغاز مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس راهور فراجا با عرض خدا قوت به مأموران پلیس راهور به اظهارات مقام معظم رهبری مبنی بر خطیر بودن مشاغل انتظامی پرداخت و اظهار داشت: وقتی شما مأموران در این لباس به فکر خدمت به مردم و نظام هستید در حال عبادت‌اید.

وی افزود: یکی از مجموعه‌های مهم و تعیین کننده در فراجا که می‌تواند تصویر زیبا از نیروی انتظامی کشور به عنوان نیروی خدوم و تأثیر گذار را برای مردم تداعی کند مجموعه وزین راهنمایی و رانندگی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: نگذاریم این لباس پلیس راهور با کوچک‌ترین عمل غیر مسؤولانه و غیر حکیمانه لکه دار و دچار خدشه شود.

تلاش برای کاهش جانباختگان تصادفات رانندگی

همچنین سردار سید کمال هادیان‌فر رئیس پلیس راهور فراجا در ادامه مراسم تکریم و معارفه رئیس پلیس راهور فراجا گفت: خدا را شاکریم که توفیق داد که خادمی باشیم برای نظام جمهوری اسلامی؛
پیشاپیش تبریک عرض می‌کنم خدمت سردار سید تیمور حسینی که تلاش‌های بسیاری برای پلیس راهور داشته‌اند.وی افزود: در محضر فرمانده کل سردار احمدرضا رادان از تلاش همه همکاران که صادقانه و صمیمانه در طول این ۵ سال خدمت کردند در راه‌ها و جاده‌های کشور در سرما و گرما خدمت کردند تشکر می‌کنم.

خبر مرتبط
واکنش پلیس راهور درباره یک شایعه /پلاک دائمی برای خودروهای گذر موقت دروغ محض است!

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: هرگونه تبلیغات برای تمدید دائمی پلاک گذر موقت و تغییر پلاک به ملی کذب و مصداق بارز کلاهبرداری است.

سردار هادیانفر بیان داشت: تمام تلاش ما برای کاهش جانباختگان در تصادفات رانندگی بود همچنین امیدوارم بتوانیم با مدیرت صحیح ترافیک و با کمک سایر دستگاه‌ها، کاهش جانباختگان را تصادفات داشته باشیم.

سردار هادیانفر گفت: جا دارد از دولت سیزدهم و وزارتخانه‌های راه، کشور و بهداشت تشکر کنم که در حوزه مدیریت بر راه و کاهش کشته‌ها همراه پلیس راهور بودند.

وی افزود: کاهش تصادفات دغدغه ۵ ساله من بود و هرجا از خودروی ناایمن و کاستی‌ها صحبت کردم در راستای حفظ جان مردم و کاهش حوادث و تلفات بود.

رئیس سابق پلیس راهور فراجا ادامه داد: تلاش کردیم تا با همکاران کرامت انسانی را در مواجهه با مردم رعایت کنیم.

هادیان فر ادامه داد: ۵ سال در راهور بودم و تلاش کردم اما شاید مجموعه تلاشم به اندازه شایستگی کارکنان و مردم عزیز کشورم نبود و از همین جا به خاطر کاستی‌ها از همه مأموران و مردم عذرخواهی می‌کنم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.