لایحه متمم بودجه 31 هزار میلیاردی شهرداری تهران به شورا رسید

  مجید باقری با اشاره به این‌که ارائه این متمم در حالی که دو ماه و نیم تا پایان سال فرصت باقی مانده، نشانه بارزی از اهتمام ویژه‌ شهرداری تهران برای تحقق وعده‌هایی است که به شهروندان داده است، گفت: همه حوزه‌های مأموریتی شهرداری به‌ویژه موضوعات مرتبط با حمل و نقل، عمران، زیرساخت و خدمات شهری در این لایحه مورد توجه قرار گرفته است.

خبر مرتبط
توضیحات شهرداری تهران درباره ساخت بزرگراه شوشتری

هادی حق بین، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در مورد آخرین وضعیت ساخت پروژه بزرگراه شهید شوشتری توضیحاتی ارائه کرد.

معاون شهردار تهران افزود: تسریع در پیشرفت پروژه‌ها از جمله پروژه‌های معطل مانده در دوره قبل مدیریت شهری مانند تکمیل بزرگراه‌های «یادگار امام (ره)، شهید بروجردی و شهید شوشتری» و نیز اجرای چندین تقاطع غیرهمسطح در نقاط مختلف شهر و استمرار تولید و روکش آسفالت معابر و ادامه روند تکمیل و افتتاح خطوط و ایستگاه های مترو از دیگر اهداف ارائه متمم بودجه به شورای اسلامی شهر تهران است.

خبر مرتبط
وعده شهرداری تهران درباره ساماندهی کودکان کار

سخنگوی شهرداری تهران بر ساماندهی کودکان کار و خیابانی تاکید کرد و گفت که این اقدام، مهم‌ترین دستور کار نشست قرارگاه اجتماعی پایتخت بود.

بنا براعلام سایت شهر، مجید باقری در پایان خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله با تصویب این لایحه در شورای اسلامی شهر تهران، قطار توسعه و پیشرفت پروژه‌های کلان شهرداری تهران با هدف رفاه و آسایش بیشتر شهروندان فهیم تهرانی سرعت بیشتری پیدا خواهد کرد و خدمات‌رسانی در پایتخت با رویکرد جهادی تقویت خواهد شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.