قتل پیرمرد ۷۹ ساله بخاطر سرقت ارز و طلا

 قاتلان یک پیرمرد مهرشهری که با انگیزه سرقت نامبرده را به قتل رسانده بودند، در یکی از استان‌های همجوار دستگیر شدند.

سرهنگ حکمت الله شجاعی گفت: اواسط آذر سال جاری خبری مبنی بر کشف جسد یک پیرمرد در منزلش در منطقه مهرشهر به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله عوامل کلانتری ۲۲ مهرشهر و پلیس آگاهی استان البرز برای بررسی موضوع اعزام شدند.

وی عنوان کرد: کارآگاهان در بررسی‌های اولیه خود متوجه شدند که مقتول یک پیرمرد ۷۹ ساله بوده که بستگانش در خارج از کشور ساکن هستند و به صورت تنها در منزلش زندگی می کرده است.

خبر مرتبط
حادثه مرگبار در جنوب تهران + جزئیات

جلال ملکی در خصوص ریزش ساختمان سه طبقه در جنوب تهران اظهار کرد: ساعت ۱۱ و ۱۸ دقیقه صبح امروز یک مورد حادثه آوار در ساختمانی مسکونی در شهرک ولیعصر اعلام شد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز افزود: در ادامه با بررسی‌های کارآگاهی و به کارگیری اقدامات پلیسی مأموران موفق به شناسایی دو زن که به عنوان پرستار به منزل مقتول رفت و آمد می‌کردند شده و با بررسی دقیق‌تر انجام قتل از سوی این افراد با انگیزه سرقت ارز و طلا محرز شد.

سرهنگ شجاعی تصریح کرد: در ادامه با انجام اقدامات فنی و پلیسی مخفیگاه متهمان در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی این افراد دستگیر شدند.

وی گفت: متهمان در تحقیقات تکمیلی پلیس عنوان کردند که در گذشته به عنوان پرستار به منزل مقتول رفت و آمد کرده و در جریان نگهداری میزان قابل توجهی ارز در منزل نامبرده قرار گرفتند و همین موضوع موجب شد نقشه شوم قتل این فرد را در ذهن خود پرورش دهند و عملی کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.