مرگ تلخ 3 عضو یک خانواده بر اثر سقوط خودرو به دره

 قنبرعلی داداش‌پور دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان نور از فوت سه عضو یک خانواده براثر انحراف خودرو از جاده و سقوط به دره خبر داد و  اظهار کرد: این خانواده که با خودروی سواری ال ۹۰ از مسیر دهستان لاویج به چمستان در حرکت بودند بر اثر انحراف و سقوط به دره جان خود را از دست دادند.

وی گفت: مرحوم سیدسجاد موسوی که به اتفاق همسر و کودک حدود ۵ ساله از دیدار و تسلی یک خانواده داغدار در لاویج در حال برگشت بودند دچار حادثه شده و بر اثر سقوط به دره هر سه نفر جان باختند.

خبر مرتبط
سقوط تیبا در رودخانه حادثه آفرید/ راننده جان باخت

سقوط یک خودروی تیبا در رودخانه ای در رودسر به جان باختن راننده این خودرو منجر شد.

بخشدار چمستان، خاطر نشان کرد: بلافاصله پس از گزارش مردمی هلال احمر در محل حاضر شد اما فقط توانست اجساد را از دره خارج کند.

داداش‌پور، گفت: ساعاتی قبل نیز رئیس راهداری شهرستان و عوامل پلیس راه در محل حاضر شدند و علت سقوط را بررسی کردند که متعاقبا اعلام می‌شود.

مسؤول خانه هلال چمستان که خود در محل حاضر بود، اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۶ یک خودروی سواری ال ۹۰ با سه نفر سرنشین از مسیر جاده منحرف و به دره سقوط کرد که هر سه سرنشین عضو یک خانواده در دم جان سپردند.

محمدعلی کلاشی افزود: علت حادثه توسط پلیس و راهداری در حال بررسی است اما خط ترمز باقیمانده و انحراف خودرو ظاهرا به دلیل لغزندگی محور و نا آشنایی راننده از مسیر بوده است.

وی گفت: اجساد این سه نفر با تلاش عوامل هلال احمر از دره خارج و به سردخانه بیمارستان امام (ره) نور منتقل شد تا اقدامات قانونی و تحویل جسد به بستگان انجام شود.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.