چاله‌ عجیبی که پیرمرد را از دنیای مردگان بازگرداند

همیشه چاله‌ها به کسی که در آن می‌افتد صدمه می‌زنند یا حتی موجب مرگ او می‌شوند اما این بار چاله‌ای، مرده را زنده کرد.

چندی پیش «دارشان سینگ برار» ۸۰ ساله، دچار عفونت شدید قفسه سینه شد و او که پیش از این، بیماری قلبی هم داشت نتوانست این عفونت را تحمل کند و بعد از ۴ روز تنفس با دستگاه مصنوعی، علی‌رغم تلاش پزشکان فوت کرد.

خانواده این پیرمرد با اشک و آه تصمیم گرفتند او را برای آخرین بار از بیمارستان به محل زندگی‌اش ببرند و پس از وداع با او ، پیرمرد را به محل تدفین برسانند.

خبر مرتبط
مرگ تلخ ۳ عضو یک خانواده بر اثر سقوط خودرو به دره

اعضای یک خانواده با خودروی سواری ال ۹۰ از مسیر دهستان لاویج به چمستان در حرکت بودند که بر اثر انحراف و سقوط به دره جان خود را از دست دادند.

در مسیر راه خانه که تقریبا ۱۰۰ کیلومتر با بیمارستان فاصله داشت، جاده بسیار خراب و پر از چاله بود. ناگهان یکی از چرخ‌های آمبولانس حامل پیرمرد درون یکی از چاله‌های نسبتا گود افتاد و تکان بسیار شدیدی به افراد حاضر در آمبولانس، از جمله پیرمرد بی‌جان داد. این تکان آنقدر شدید بود که همه، از جمله پیرمرد! از جایشان تکان خوردند. نوه پیرمرد که چشم از پدربزرگ خود برنمی‌داشت، ناگهان متوجه شد پیرمرد دارد دستش را تکان می‌دهد. سپس او این موضوع را با خوشحالی به اطرافیان خبر داد و با سرعت پیرمرد را که از دنیای مردگان بازگشته بود، به نزدیک‌ترین بیمارستان رساندند.

خبر مرتبط
گربه پاسیاه را بشناسید/ تصویری از مرگبارترین گربه جهان+عکس

یکی از گربه های خطرناکی که در جهان مورد توجه قرار گرفته است، گربه پاسیاه است که به عقیده بسیاری از کارشناسان محیط زیست، کشنده ترین گربه جهان محسوب می شود.

خوشبختانه در حال حاضر پدربزرگ خانواده زنده است و اگرچه بیماری سختی دارد، او برای زنده ماندن تلاش می‌کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.