مشکل قطع آب فرودگاه مهرآباد رفع شد

در این اطلاعیه آمده است افت فشار آب ترمینال اول و دوم فرودگاه مهرآباد به علت افت فشار ناشی از افزایش مصرف آب بوده است و این شرکت هیچ برنامه‌ای برای نوبت‌بندی آب در کلانشهر تهران ندارد.

این اطلاعیه می‌افزاید در حالی‌که کلان‌شهر و استان تهران وارد چهارمین سال متوالی خشکسالی شده است، مطابق مصوبات استانداری و مرکز مدیریت بحران استان تهران، مراکز حساس مانند بیمارستان‌ها، فرودگاه و … موظف به نصب مخزن ذخیره آب برای تأمین ۴۸ ساعته آب شرب هستند که یکی از دلایل افت فشار در فرودگاه مهرآباد به علت نبود مخزن ذخیره اضطراری آب در این فرودگاه بوده است.

خبر مرتبط
یک اتفاق عجیب در فرودگاه مهرآباد + فیلم

ویدئویی از اتفاق عجیبی که امروز در فرودگاه مهرآباد افتاد را ملاحظه کنید.

افزون بر این شرکت آب و فاضلاب منطقه ۵، طی ماه‌های اخیر در مکاتبات خود با فرودگاه مهرآباد بر ضرورت نصب مخزن آب برای تأمین ۴۸ ساعته آب شرب و ذخیره مناسب آب برای ساعات اوج مصرف، تاکید داشته است.

شرکت آب و فاضلاب استان تهران اعلام کرد با پیگیری‌های انجام شده، هم‌اکنون تأمین آب شرب فرودگاه مهرآباد پایدار شده است و با ایجاد مخزن و سیستم ذخیره آب، مشکل افت فشار این فرودگاه به طور کامل برطرف خواهد شد.

آبفای استان تهران از تمامی شهروندان تهرانی درخواست کرد در حالی‌که تأمین آب این کلان‌شهر با دشواری انجام می‌شود، با رعایت شیوه‌های مدیریت مصرف و پرهیز از مصارف غیرضروری این شرکت را در تأمین پایدار آب شرب یاری دهند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.