ضروت پوشش اینترنتی نقاط کور استان تهران در زمان انتخابات

مدیر کل امنیتی انتظامی استاندار تهران بر ضروت پوشش اینترنتی نقاط کور استان در زمان انتخابات تاکید کرد.

سید کمال سادات عصر چهارشنبه در جلسه ستاد امنیت انتخابات استان تهران که به میزبانی استانداری تهران و با حضور اعضا و دستگاه‌های عضو ستاد تشکیل شد، ضمن تاکید بر رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر توجه و تحقق به ۴ اصل امنیت، رقابت، سلامت و مشارکت مردم در انتخابات بر اتخاذ تدابیر لازم برای اقدامات ایجابی در ارتقای امنیت انتخابات پیش رو و پوشش اینترنتی در نقاط کور استان تهران و رصد فضای مجازی و آموزش نیروهای اجرایی و عملیاتی تاکید کرد.

مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری تهران ضمن ارائه گزارش اقدامات دستگاه‌ها بر پیشگیری از تخلفات انتخاباتی و برخورد قاطع با جرایم و هرگونه تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی، هماهنگی و ایجاد تعامل خوب بین ضابطین قضائی و دادسراهای نواحی ۳۱، ۳۳ و ۳۵ تاکید کرد.

دبیر ستاد امنیت انتخابات استانداری تهران در ادامه با اشاره به نقش مردم در بزنگاه‌های تاریخی انقلاب شکوهمند اسلامی خاطرنشان کرد: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی هیچگاه از حضور در بزنگاه‌های تاریخی و گردنه‌های سخت انقلاب دور نشده و هیچ زمان به دشمنان قسم خورده اجازه جولان نداده و نمی‌دهند زیرا این انقلاب متعلق به مردم است که پایبند به عهد و پیمان با امام راحل و شهدا هستند.

وی با اشاره به بمباران فکری دشمن در فضای مجازی گفت: تبیین حقایق دسیسه‌های دشمنان برای نسل جدید انقلاب ضروری است و در همین راستا برنامه‌هایی در فضای مجازی و شبکه ۵ سیما برنامه ریزی شده است.

سادات در ادامه اضافه کرد: مقرر شد شبکه ۵ تهران سیما نسبت به تهیه و پخش برنامه‌های آموزشی و تبیینی برای پیشگیری از تبلیغات سو معاندین و همچنین حداکثر سازی مشارکت مردم و پیشگیری از جرایم نامزدها را اقدام کند.

معاون امنیتی انتظامی استاندار تهران در ادامه عنوان کرد: تلاش می‌کنیم تا یک امنیت مطلوب را برای مردم و همه عزیزانمان در استان تهران با افزایش آرامش خاطر در انتخابات ایجاد کنیم تا ضمن افزایش مشارکت، مردم با خیالی آسوده آرای خود را به صندوق‌های اخذ رأی بیاندازند.

دبیر ستاد امنیت انتخابات استانداری تهران در پایان با اشاره جلسه بعدی امنیتی یاداور شد: بزودی جلسه معاونین سیاسی امنیتی انتظامی فرمانداری هر شهرستان برای بررسی موضوعات مختلف شهرستانی در استانداری تهران برگزار می‌شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.