امیرعبداللهیان: اسرائیل تلاش می‌کند شکست خود را با توسل به اقدامات تروریستی کور جبران کند

مزروق الحبینی رییس گروه دوستی پارلمانی کویت و ایران که در صدر هیاتی پارلمانی به ایران سفر کرده، با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و درخصوص موضوعات منطقه‌ای و همکاری‌های دوجانبه گفت وگو کرد.

امیرعبداللهیان در این ملاقات در اولویت قرار گرفتن روابط دوجانبه از سوی پارلمانهای دو کشور را با اهمیت خواند.

وی ضمن تمجید از موضع و نقش مجلس و دولت کویت در حمایت از ملت مظلوم فلسطین، با ارزیابی تحولات و رخدادهای جاری در غزه و با اشاره به تداوم اقدامات جنایت بار رژیم صهیونیستی در کشتار زنان و کودکان و مردم بی دفاع فلسطین اظهار داشت: دشمن صهیونیستی هرچند غزه را در سطح گسترده تخریب و دهها هزار تن از مردم را شهید کرده اما به هیچ یک از اهداف خود دست نیافته، بنابراین تلاش می کند شکست خود را با توسل به اقدامات تروریستی کور جبران کند.

خبر مرتبط
کمبود این ویتامین در بدن باعث درد مفاصل می‌شود

برخلاف باور عمومی، درد مفاصل تنها متوجه افراد سالمند یا میانسال نیست و می‌تواند به دلایل مختلفی از جمله فقر ویتامین‌ها در افراد جوان هم رخ دهد. هرچند عوامل دیگری از جمله چاقی هم می‌تواند سبب بروز درد در ناحیه مفاصل شود.

مزروق الحبینی رییس گروه دوستی پارلمانی کویت و ایران نیز در این ملاقات اظهار داشت: گسترش مناسبات پارلمانی و مردمی بین دو کشور محکمترین پایه برای استمرار و گسترش مناسبات دوجانبه است، بنابراین اولویت نخست ما گسترش روابط دوستی پارلمانی با مجلس شورای اسلامی ایران بوده است.

وی ارتقاء مناسبات دوجانبه با جمهوری اسلامی ایران را برای دولت کویت، واجد اهمیت و اولویت دانست و افزود: ما به عنوان کشوری مسلمان و عربی، مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران در دفاع از حقوق مردم و حمایت از آرمان فلسطین را ارج می نهیم.

در این ملاقات، دکتر ابراهیم رضائی نماینده مردم دشتستان و رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و کویت نیز حضور داشت.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.