واکنش گوهرخیراندیش به خبر مهاجرتش+عکس

گوهر خیراندیش بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ایران که به دلیل دیدار با خانواده و فرزندانش دائما در رفت و آمد به خارج از کشور است، به تازگی در قالب یک استوری از پیج ها و سایت های حاشیه ای گله کرد و خبری در مورد مهاجرتش به خارج از کشور را عنوان کرد.

بعد از شایعات منتشر شده درباره مهاجرت گوهرخیراندیش، خانم بازیگر سکوت را جایز ندانست و از انتشار این اخبار جعلی در برخی از پیج ها گله کرد و در مورد مهاجرتش به کانادا نوشت:

خانم یا آقایی که این صفحه را اداره میکنی. اینجانب گوهر خیراندیش ایران هستم و به کانادا مهاجرت نکرده ام. چرا دروغ پراکنی میکنید؟

 

گوهر-خیر-اندیش

گوهر خیراندیش بازیگر سینما و تلویزیون متولد اول شهریور ماه سال 1333 در شیراز است.او فرزند آخر خانواده بوده و دو برادر به نام های خداخواست و حسین و سه خواهر به نام های مریم، گلابتون، رباب دارد، پدرش کشاورز اهل شهر اقلید شیراز و مادرش ماما بیمارستان مسیحیان شیراز بود.

گوهر سینمای ایران در سال 1349 با جمشید اسماعیل خانی(بازیگر و کارگردان) آشنا شد که این آشنایی منجر به ازدواج این دو گشت. حاصل این زندگی یک پسر بنام «امید» و دو دختر بنام «آزاده» و «آناهیتا» شد.گوهر خیراندیش در سال 1381 همسرش «جمشید اسماعیل خانی» را به علت سکته مغزی از دست داد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.