گزارش «اقتصادنیوز» از بازار ارزو طلا؛

آخرین تحولات قیمت دلار و سکه در بازار تهران

کدخبر: ۶۲۴۷۴۲
اقتصادنیوز: طبق اعلام سایت اتحادیه طلا و جواهر قیمت سکه امامی هم که هفته گذشته با ۳۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به کار خود پایان داده بود امروز تا ۳۳ میلیون و 500 هزار تومان بالا رفت
آخرین تحولات قیمت دلار و سکه در بازار تهران

به گزارش اقتصادنیوز، قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا که از ابتدای بهمن‌ماه فریز شده و ثابت باقی‌مانده بود امروز بالاخره تغییر کرد و یک افت جزئی را به ثبت رساند.

قیمت دلار امروز، شنبه هفتم بهمن ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با کاهش نامحسوس یک‌تومانی در سطح ۴۲ هزار و ۹۲۱ تومان قرار گرفته است. از سوی دیگر قیمت یورو نیز امروز با افزایش ۱۵۹ تومانی معادل ۴۶ هزار و ۶۳۸ تومان اعلام شده است.

در همین راستا قیمت درهم امارات نیز با رقم ۱۱ هزار و ۶۸۷ تومان بر تابلو درج شده که نسبت به‌روز کاری گذشته تغییری نداشته است.

فارغ از بازار دلار، امروز قیمت طلای جهانی در حدود ۲۰۱۸ دلار معامله شد و در بازار داخلی ایران آن‌طور که سایت اتحادیه طلا و جواهر اعلام کرده قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار با ۲ میلیون و 815 هزار تومان به فروش رسید. این در حالی است که دو روز قبل قیمت طلا ۱۸ عیار با ۲ میلیون و ۷۵۶ هزار و ۱۰۰ تومان بسته شده بود.

طبق اعلام سایت اتحادیه طلا و جواهر قیمت سکه امامی هم که هفته گذشته با ۳۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به کار خود پایان داده بود امروز تا ۳۳ میلیون و 500 هزار تومان بالا رفت.در شرایط کنونی برخی از تحلیگران بازار معتقدند که عرضه سکه امامی توسط بانک مرکزی می‌تواند تا حدودی جلوی نوسانات صعودی بازار سکه را بگیرد. 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از معاملات بازار سرمایه؛

      اقتصادنیوز: در معاملات یکشنبه، ۵۹ نماد صف خرید داشتند و ۷۱ نماد با صف‌ فروش مواجه بودند. مجموع ارزش صف‌های خرید با افت…

    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید