این میدان مهم زیر زمین می رود

 شهردار منطقه ۷ اعلام کرد:پروژه زیرگذر میدان سپاه برای اتصال خیابان خواجه نصیر غربی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی و به منظور کاهش زمان سفر و تاخیرات طولانی ناشی از بار ترافیکی سنگین که تقاطعات و معابر دیگر از جمله شریعتی، طالقانی، بهار و شهید مفتح را تحت تاثیر قرار می دهد و در راستای کاهش بار ورودی به میدان سپاه و تسهیل تردد شهروندان از غرب به شمال در دستور کار قرار گرفته است.

وی در ادامه افزود:مطالعات تکمیلی ترافیکی توسط مشاور ذی صلاح انجام و پس از ارائه و تصویب در کمیته شبکه معابر معاونت حمل و نقل و ترافیک و تصویب آن در دستور کار قرار گرفت و اکنون پس از اتمام فاز صفر و یک آن، وارد فاز دوم شده است.

نصراله آبادیان اظهار کرد:در حال حاضر شناسایی معایب طبیعی درختان و اصلاح هندسی میدان انجام شده و تایید های لازم از واحدهای ذی‌ربط به دست آمده است. با توجه به زمینی به مساحت ۳ هزار متر مربع در اطراف این پروژه، عملیات تجهیز کارگاه از اوایل اسفندماه آغاز شده و به امید پروردگار ظرف مدت ۹ ماه به اتمام خواهد رسید و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

شهردار منطقه ۷ اعلام کرد:بهسازی میدان سبلان و سپاه در بزرگراه شهید صیاد شیرازی، به روان‌سازی و کاهش ترافیک در این معبر کمک شایانی خواهد کرد.

او با تاکید بر اینکه طرح بزرگ و فرامنطقه‌ای بهسازی میدان سبلان در حال اجراست، گفت:با توجه به وضع موجود در میدان سبلان و میزان تردد وسایل نقلیه در محور بزرگراه شهید صیاد شیرازی مسیر جنوب به شمال و بالعکس و ورود به شیب راه (رمپ) میدان، مسیر شرق به غرب و بالعکس در مسیر خیابان شهید قدوسی و خیابان جانبازان شاهد تداخل حرکتی، راهبندان‌های طولانی و ترافیک سنگین در این محور هستیم که با اتمام این طرح شاهد برطرف شدن این معضلات خواهیم بود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.