79 کیلو شمش طلا فروخته شد

 

 

اصغر بالسینی ، درباره حراج شمش طلا در مرکز مبادله ارز ایران اظهار کرد: سومین حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران امروز یکشنبه هشتم بهمن ماه با حضور خریداران و فروشندگان در تالار معاملات طلا برگزار شد.

سخنگوی مرکز مبادله ادامه داد: در این حراج حضوری از مجموع ۱۱۲ شمش طلای عرضه شده استاندارد یک کیلوگرمی با عیار ۹۹۵ در هزار، ۷۹ شمش طلای استاندارد مورد معامله قرار گرفت.

خبر مرتبط
واردات یک میلیارد یورویی شمش طلا از سوئیس

رئیس سازمان توسعه تجارت با شاره به اینکه در سال جاری بیش از یک میلیارد یورو شمش طلای استاندارد سوئیسی به کشور وارد شده بر شناسنامه دار بدون و قابلیت رهگیری طلای وارد شده تاکید کرد.

وی افزود: شمش‌های طلای استاندارد، در حراج حضوری امروز با میانگین قیمت ۳ میلیارد و ۶۳۵ میلیون تومان مورد معامله قرار گرفت.

* حراج حضوری بعدی همین هفته برگزاری می‌شود

بالسینی تاکید کرد: با توجه به استقبال زیاد صادرکنندگان از مکانیسم رفع تعهد ارزی با شمش طلا، مرکز مبادله ارز و طلای ایران حراج حضوری بعدی را همین هفته برگزار خواهد کرد که اطلاعات تکمیلی و شرایط عرضه به‌زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

‌در دومین حراج حضوری شمش طلا، 5 کیلوگرم شمش با قیمت کشف شده 3 میلیارد و 603 میلیون تومان معامله شده بود. در اولین حراج نیز 10 کیلوگرم شمش استاندارد طلا مورد معامله قرار گرفته بود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.