حمله حزب‌الله به تجهیزات جاسوسی دریایی اسرائیل + عکس

 حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که تجهیزات جاسوسی دریایی رژیم صهیونیستی در پایگاه راس الناقوره را هدف قرار داده‌است.

طبق گزارش شبکه المنار، در بیانیه حزب‌الله آمده‌است که این حمله با موشک‌های هدایت شونده «خاص» هدف قرار گرفته شد.

مقاومت لبنان همچنین تصاویری را از این حمله منتشر کرده‌است.

در عین حال سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی از شلیک چهار موشک ضد زره از جنوب لبنان به شهرک‌های الجلیل علیا و شتولا خبر داد.
خبر مرتبط
وحشت باورنکردنی اسرائیل از جنگ تمام عیار با حزب الله

در حالی که در روزهای گذشته برخی از رسانه های اسرائیلی و عربی از احتمال حمله اسرائیل به لبنان خبر داده اند، اما شماری از تحلیلگران و محافل امنیتی این رژیم هراس خود را از نبرد تمام عیار اسرائیلی ها با حزب الله پنهان نمی کنند.

یک روز پس از آغاز تجاوزات رژیم اشغالگر به نوار غزه از هفتم اکتبر، حزب‌الله لبنان اولین طرف در محور مقاومت بود که با انجام حملاتی به شمال فلسطین اشغالی، رسما به عملیات فلسطینی طوفان‌الاقصی ملحق شد و پس از آن مرزهای لبنان و سرزمین‌های اشغالی فلسطین به صورت روزانه و تقریبا ۲۴ ساعته صحنه تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی شده‌است.

رسانه‌های عبری گزارش داده‌اند از زمان آغاز نبرد طوفان‌الاقصی و شلیک موشک از جنوب لبنان، چندین افسر و نظامی صهیونیست کشته و ده‌ها پایگاه نظامی آن‌ها توسط حزب‌الله هدف گرفته شده‌است و به همین دلیل کابینه تندرو «بنیامین نتانیاهو» مجبور به تخلیه هزاران شهرک‌نشین از شمال فلسطین اشغالی شد و تعدادی از شهرک‌نشینان هم خودشان از منطقه فرار کردند.

اخیرا رسانه‌های عبری فاش کردند که این شهرک‌نشینان صهیونیست حاضر به بازگشت به خانه‌هایشان نیستند و می‌گویند که کابینه نتانیاهو توجهی به سرنوشت آن‌ها نداشته و آن‌ها را رها کرده‌است.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.