جهاد اسلامی خط و نشان کشید/ صهیونیست‌ها زیر شن‌های غزه هم به اسرای خود نمی‌رسند

ابوحمزه سخنگوی گروهان‌های قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی اعلام کرد که صهیونیست‌ها زیر شن‌های غزه را هم بگردند، به اسرای خود نمی‌رسند.

سخنگوی گروهان‌های قدس امروز سه شنبه گفت: به مقابله با نیروهای اشغالگر اسرائیلی در محورهای مختلف نبرد در نوار غزه ادامه می‌دهیم و عملیات‌های زیادی علیه این رژیم انجام دادیم.

وی گفت تهدیدات نتانیاهو به ادامه جنگ علیه غزه هیچ نتیجه‌ای در پی نخواهد داشت.

خبر مرتبط
برنامه اسرائیل لو رفت/ جنگ غزه تا کی ادامه دارد؟

افیر سوفیر، وزیر مهاجرت و ادغام رژیم صهیونیستی اعلام کرد که جنگ علیه غزه احتمال دارد تا ۲ سال دیگر یعنی تا سال ۲۰۲۶ ادامه داشته باشد.

ابوحمزه گفت: به دشمن صهیونیستی و خانواده‌های اسرای اسرائیلی می‌گوییم حتی اگر زیر شن‌های غزه را هم جست و جو کنید، اسرای شما جز با تصمیم و خواسته مقاومت بازنخواهند گشت.

وی خطاب به حکام و ملت‌های اسلامی و عربی گفت: ما شما را بسیار ملامت خواهیم کرد، روز قیامت به خدا چه خواهید گفت؟ می‌گویید ما روزه می‌گرفتیم و نماز می‌خواندیم و پشت غزه را خالی کردیم؟ حسبُنا الله هو مولانا ونِعمَ الوکیل.

خبر مرتبط
واکنش نتانیاهو به اخبار موافقت اسرائیل با پیشنهاد میانجی‌های نشست پاریس

بعد از انتشار اخبار و افشاگری‌‌هایی درباره کرنش اسرائیل در مقابل پیش شرط‌های مقاومت جهت برای مبادله اسرا، دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی آن را تکذیب کرد.

سخنگوی گروهان‌های قدس ضمن تمجید از جریان‌های مقاومت اعم از حزب الله، یمن و مقاومت عراق و تمامی کسانی که راه آن‌ها را در پیش گرفتند، تاکید کرد که کابینه جنگ رژیم صهیونیستی حتی ارزش این را ندارد که شورای روستایی یک روستا هم باشد و این چه ارتشی است که نتانیاهو با آن می‌جنگد و جرأت رویارویی با دلاورمردان ما را ندارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.