حزب‌الله لبنان هشدار داد/ دشمنان بدانند برای همه احتمالات آمادگی داریم

نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان تأکید کرد: مقاومت به عنوان پاسخ میدانی قوی به تشدید تنش‌های اسرائیل، عملیات منحصربه‌فرد خود را شدت بخشیده است. دشمنی که لبنان را تهدید می‌کند، باید بداند که مقاومت برای همه احتمالات جنگ و تشدید تنش از نظر کمی و کیفی آماده شده است. ما در میدان حضور داریم. مردان خدا، شیران میدان، قهرمانان جنگ و پیروزی آفرینان آن هستند.

به نقل از العهد، وی گفت: مقاومت در لبنان ادامه خواهد داشت و عملیات خود را تا زمانی که حمله به غزه ادامه دارد، ادامه می‌دهد. رزمندگان مقاومت یک موضع واحد دارند و آن مقابله با تجاوز تا پایان تجاوز به غزه است. با وجود همه فشارهای نظامی، رسانه‌ای و سیاسی این موضع محکم است و ما چیزی را تغییر نخواهیم داد.

خبر مرتبط
قدرت نمایی حزب الله لبنان با موشک «برکان» / پایگاه اسرائیل ویران شد + فیلم

حزب الله لبنان پایگاه رژیم اسرائیل را با موشک «برکان» در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن اسرائیلی تهدید می‌کند و می‌خواهد از موضع شکست به دستاوردهایی دست یابد. آنچه اسرائیل را تشویق به تهدید می‌کند موضع رسمی عربی است. برخی کشورهای عربی همچنان دست کمک به سوی دشمن دراز می‌کنند. کشورهای عربی وجود دارند که هنوز روابط خود را با اسرائیل قطع نکرده‌اند و پرچم‌های دشمن صهیونیستی هنوز بر فراز پایتخت‌هایشان برافراشته است.

قاووق گفت: باید ابتدا آمریکا محاکمه شود، زیرا شریک و تصمیم گیرنده اصلی در طولانی شدن جنگ است. واشنگتن انتخاب کرد که دشمن فلسطین، ملت‌ها و مقدسات آن‌ها باشد و امروز بهای سیاست‌های متجاوزانه خود را می‌پردازد.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.