خوشحال‌ترین گروه پس از حذف تیم ملی! / واکنش جالب هواداران باشگاه انگلیسی

تیم ملی ایران امروز در دومین بازی نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا در یک بازی جذاب برابر قطر با نتیجه ۳-۲ شکست خورد. سامان قدوس مانند بازی‌های گذشته در ترکیب اصلی تیم ملی ایران قرار داشت اما با این حال نتوانست مثل چند بازی قبل تاثیرگذار ظاهر شود و در نهایت مانع شکست ۳-۲ تیمش نشد.

او که عضو باشگاه برنتفورد انگلیس است حالا می‌تواند به باشگاهش برگردد و برای سه بازی حساس آینده مقابل تیم‌های ولورهمپتون، لیورپول و منچستر سیتی آماده باشد. هواداران باشگاه انگلیسی پس از حذف ایران به عملکرد قدوس در جام ملت‌ها و بازگشتش به انگلیس واکنش نشان دادند.

هواداری نوشته است: «خوب است که قدوس برمی‌گردد. برای او متاسفم اما او می‌تواند در تیم به ما کمک کند. هایلایت بازی‌هایش در مرحله گروهی را دیدم. او آماده و روی فرم است.»

کاربری گفته: «قدوس از چیزی که انتظار داشتم بهتر بود. به‌نظرم باید مربی او را در خط هافبک دوباره امتحان کند.»

هواداری نوشته: «ناراحتم که قدوس و ایران حذف شدند. اما خوشحالم که او می‌تواند برای ما بازی کند. ما بازی‌های سختی مقابل لیورپول و سیتی داریم. در سه روز بازی با آنها قدوس می‌تواند انرژی تازه‌ای برایمان باشد.»

کاربر دیگری گفته: «کاش قدوس با جام برمی‌گشت اما حالا که حذف شدند امیدوارم فرم خوبش در جام ملت‌ها را در لیگ برتر هم داشته باشد.»

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.