قهرمان جام ملت‌ها پیش بینی شد

یک مورد عجیب از پیروزی تیم‌ها مقابل کره‌جنوبی در دوره‌های قبلی وجود دارد.

خبر مرتبط
فوری/ تصمیم فدراسیون درباره امیر قلعه نویی پس از حذف از جام ملت‌های آسیا

فدراسیون فوتبال درباره ادامه همکاری با امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان پس از حذف از جام ملت های آسیا تصمیم گیری کرد.

در آستانه فینال تمام عربی جام ملت‌های آسیا، هواداران هر دو تیم امیدوار به پیروزی و در نهایت قهرمانی تیم ملی کشورشان در این تورنمنت هستند. فینالی که شاید قبل از شروع جام حتی مردم هر دو کشور نیز هرگز فکر نمی‌کردند شاهدش باشیم.

خبر مرتبط
فوری/ مهدی طارمی با اینتر بست/ رقم قرارداد مشخص شد+ عکس

انتقال مهدی طارمی به باشگاه اینتر به نظر قطعی می رسد و یک خبرنگار ایتالیایی از جزییات این انتقال پرده برداشته است.

با توجه به عملکرد خوب دو تیم اردن و قطر و همچنین وجود ستارگانی نظیر التعمری و اکرم عفیف در ترکیب دو تیم، پیش‌بینی تیم قهرمان از حالا کار سختی به‌نظر می‌رسد. اما اگربه خرافات معتقد هستید، یک دلیل بر پیروزی تیم ملی اردن در فینال جام ملت‌های آسیا وجود دارد و آن‌هم این است که اردن توانسته کره‌جنوبی را شکست دهد! بله، از جام ملت‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۹، قهرمان مسابقات در یکی از مراحل تجربه پیروزی مقابل کره‌جنوبی را داشته است.

خبر مرتبط
لحظه زیبای دلداری دادن احمد فاتحی قطری به «جهانبخش» + عکس

لحظه دلداری دادن احمد فاتحی قطری به علیرضا جهانبخش پس از دیدار قطر و ایران را ملاحظه کنید.

در جام ملت‌های ۲۰۰۷ عراقی‌ها در نیمه نهایی موفق شدند در ضربات پنالتی با نتیجه چهار بر سه بر کره پیروز شوند و در نهایت در فینال با برتری مقابل عربستان قهرمان بازی‌ها شدند.

چهار سال بعد بازهم در مرحله نیمه نهایی بود که کره بازهم در نیمه نهایی حذف شد و این‌بار ژاپنی‌ها بودند که با پیروزی مقابل کره در فینال با شکست استرالیا قهرمان مسابقات شدند.

در جام ملت‌های ۲۰۱۵ کره‌ای‌ها طلسم شکنی کردند و این‌بار از نیمه نهایی رد شدند. اما باز هم در فینال مغلوب شدند و این‌بار استرالیا بود که با شکست کره قهرمان مسابقات شد.

اگر قرار باشد همه چیز طبق چهار دوره قبلی پیش برود، اردنی‌ها که موفق به حذف کره در نیمه نهایی شدند شانس بالاتری نسبت به قطر برای قهرمانی در آسیا خواهند داشت. مگر اینکه سرانجام این طلسم شکسته شود و تیمی با وجود حذف کره نتواند قهرمان بازی‌ها شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.