خط و نشان بریتانیا برای اسرائیل/ توقف فوری حملات به رفح

کدخبر: ۶۲۷۹۴۷
اقتصادنیوز: انگلیس نسبت به هر گونه اقدام نظامی بیشتر رژیم صهیونیستی در رفح که میزبان جمعیت زیادی از آوارگان فلسطینی است، هشدار داد.
خط و نشان بریتانیا برای اسرائیل/ توقف فوری حملات به رفح

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، دیوید کامرون وزیر خارجه انگلیس امروز دوشنبه نسبت به هرگونه اقدام نظامی بیشتر رژیم صهیونیستی در منطقه رفح در غزه هشدار داد.

کامرون در این مورد توضیح داد: ما بسیار نگران وضعیت هستیم و می‌خواهیم اسرائیل (اقدام خود را) متوقف کرده و به طور جدی قبل از هر گونه اقدام بیشتر فکر کند.

شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه طی روزهای جنگ علاوه بر جمعیت خود، میزبان ده‌ها هزار نفر از ساکنان نوار غزه از مناطق مرکزی و شمالی بوده و هم اکنون جمعیت این شهر نزدیک به یک و نیم میلیون نفر شده است.

مقامات ارشد صهیونیست طی روزهای اخیر به صراحت از نیت رژیم اسرائیل برای حمله به شهر رفح خبر داده‌اند تا گذرگاه و حدفاصل این منطقه با مصر را به کنترل خود درآورند و به زعم خود، گردان‌های باقیمانده حماس را در این منطقه از بین ببرند.

این اظهارات و تحرکات صهیونیست‌ها باعث نگرانی کشورهای منطقه و حتی حامیان تل آویو شده و برخی منابع مطلع در منطقه نوشتند که مصر تعدادی تانک و تجهیزات در مرز مستقر کرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید