ایلام در حالت آماده باش/ مدیریت بحران هشدار صادر کرد

مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام با اشاره به آغاز بارش‌های شدید در استان، از آماده باش کامل دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط با مدیریت بحران در استان خبر داد.

وی در ادامه افزود: تمامی فرمانداران موظف هستند در این ایام در حالت آماده باش باشند و مرخصی کارکنان دستگاه‌های مرتبط با مدیریت بحران تا پایان این سامانه بارشی لغو است.

خبر مرتبط
زمستان برگشت/ بارش باران و برف در ۲۲ استان

آسمان تهران امروز نیمه‌ابری همراه با غبار محلی و به تدریج ابری و گاهی بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی شده که در شب ابری و در بعضی ساعات بارش باران و وزش باد رخ خواهد داد.

مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام همچنین با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر نیز در آماده باش کامل قرار داشته باشند، عنوان کرد: شهرداری ایلام نیز موظف شده‌اند تا مناطقی که در سیل‌های گذشته آسیب دیده‌اند را شناسایی و نسبت به رفع خطرات در آنها اقدام کنند.

بیگلریان در پایان عنوان کرد: از مردم درخواست می‌شود تا با احتراز از اتراق در حریم مسیل‌ها و رودخانه‌ها و نیز صعود به ارتفاعات، نسبت به تحکیم انواع سازه‌های سبک اقدام کنند.

خبر مرتبط
آماده باش در البرز/ پیش بینی برف و کولاک

محمد باقر خلفی اظهار کرد: در این شرایط جوی و فعالیت سامانه بارشی ، مردم از هرگونه طبیعت گردی درمناطق کوهستانی خودداری کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.