چهره بهاره افشاری بعد از کتک کاری با داماد کارگردان معروف+عکس

دوران کودکی برای هر کسی یادآور خاطرات زیبا و شیطنت ها و بازیگوشی هاست. هنرمندان نیز از این قاعده مستثنی نیستند، بهاره افشاری بازیگر سینما و تلویزیون به مناسبت تولد برادرش عکسی از کودکیشان را منتشر نمود که در حال کتک کاری بوده اند.

بهاره افشاری که مخاطبان تلویزیون هنوز هم او را با نقشش در سریال او یک فرشته بود،به خاطر می آورند؛به مناسبت تولد برادرش بابک عکسی از شیطنت کودکی خود را منتشر نمود و نوشت:

خوشم میاد کتک میزنمت

ادای مظلوم ها رو در میارم

تولدت مبارک حریف حرفه ایی من

بهاره-افشاری

بابک افشاری نیز در صفحه شخصی خود پاسخ پرمهری را به استوری خواهرش داد و نوشت:

ممنون بابت حضورت در زندگیم

بابک افشاری برادر بهاره افشاری و داماد خانواده سهیلی هاست، او همسر صبا سهیلی دختر کارگردان معروف سعید سهیلی و خواهر سینا و ساعد سهیلی از بازیگران معروف کشورمان است که در رشته مهندسی ساختمان و عمران تحصیل کرده است. صبا سهیلی همسر بابک افشاری در ژن خوک، اتاق تاریک، گشت ارشاد و...بازی کرده است.

برادر-بهاره-افشاری

بهاره افشاری بازیگر و کارگردان متولد 14 تیر 1363 در شاهرود سمنان می باشد. او تنها یک برادر به نام بابک دارد. پدرش تولیدی لباس داشت و به همین خاطر از کودکی به مدل لباس و ترکیب رنگ ها علاقمند بود و بعد از دیپلم پیگیر صنعت مد و لباس شد و با افتتاح مزون لباس وارد حرفه طراحی لباس گشت و در سال 1383 لقب جوانترین طراح لباس ایران را از آن خود کرد. او با رفت و آمد چهره های هنری به مزون، پایش به عرصه هنر باز شد.افشاری در آثار مختلفی مانند حیثیت گمشده، ممنوعه، پدرخوانده، او یک فرشته بود، روزگار قریب، جلبک، روز ششم، شب های مافیا، معراجی ها، موافقت اصولی، فاصله ها، سر دلبران و... بازی کرده است. بهاره افشاری کارگردان مستند سریک اسب سردار آزمون ( فوتبالیست) می باشد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.