رونمایی از رقیب پژو 207+عکس و مشخصات

شرکت فروشنده این خودرو با اعلام قیمت خودرو BAC X۳ PRO ، اولین شرایط فروش نقدی این خودرو را اعلام کرد. این محصول با توجه به ابعاد، مشخصات و قیمت می تواند به عنوان رقیب جدی پژو ۲۰۷ اتوماتیک ایران خودرو تلقی شود.

6006

 

 خودرو BAC X۳ PRO را با قیمت ۸۸۹ میلیون و ۷۵ هزار و ۴۰۰ تومان به صورت فروش نقدی به فروش می رساند.که این عددبه قیمت پژو 207 اتوماتیک در بازار بسیار نزدیک می باشد.

6003

 مشخصات و امکانات BAC X۳ PRO

خودرو BAC X۳ PRO یک کراس اوور کامپکت با ظاهری جذاب، کم مصرف و با امکانات رفاهی مناسب است ،خودرو باک X۳ پرو از یک موتور به حجم ۱۴۹۸ سی. سی با حداکثر قدرت ۱۰۲ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۴۲ نیوتن بر متر برخوردار است. این خودرو ۴ سیلندر مجهز به گیربکس سی وی تی بود و سیستم ترمز جلو و عقب آن دیسکی است.

خودرو بی ای سی X۳ از سیستم پایداری ABS، EBD، ESC، TCS، HHC، VDC و EBA بهره می برد و حجم صندوق عقب در این محصول ۴۰۰ لیتر اعلام شده است.حجم باک سوخت خودرو مورد اشاره ۴۵ لیتر می باشد و سایز تایر رینگ آلومینویم ۱۶ اینچ است.

این خودرو که از نیروی محرکه محور جلو بهره می برد سه حالت رانندگی اکو، اسپرت و کامفورت را پشتیبانی می کند و طول، عرض و ارتفاع باک X۳ پرو به ترتیب ۴۰۰۵، ۱۷۶۰ و ۱۵۷۵ میلیمتر است.

6005

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.