تاکتیک جدید ترامپ برای انتخابات آمریکا

کارزار انتخاباتی ترامپ قصد دارد بعد از پیروزی شنبه او بر نیکی هیلی در ایالت زادگاه وی، کارولینای جنوبی، هیلی را نادیده بگیرد و از حملات به او صرف‌نظر کند و در عوض بر رقابت دوباره با رقیب اصلی دموکرات خود جو بایدن تمرکز کند. ترامپ تاکنون به راحتی در رقابت‌های مقدماتی حزبش در پنج رقابت درون حزبی جمهوری‌خواهان برای تعیین نامزد نهایی این حزب، همه رقبای خود بجز هیلی را کنار زده است. مشاوران ترامپ گفتند که او قصد دارد تنها رقیب جمهوری‌خواه باقی مانده را نادیده بگیرد تا فرصت تمرکز روی مرحله بعدی رقابت را به کارزارش بدهد؛ که به معنای تغییر تاکتیک کارزار وی است که در هفته‌های اخیر حملات تندی را علیه هیلی انجام داده است.مشاوران ترامپ استدلال کردند که حملات بیشتر به هیلی فقط باعث پوشش بیشتر برای نامزدی می‌شود که مسیر روشنی برای نامزدی جمهوری‌خواهان ندارد.

 
علی‌رغم آن‌ که هیلی جمهوری‌خواه برای ترک رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 آمریکا تحت فشار قرار گرفته، گفت از رقابت‌های درون حزبی کناره‌گیری نخواهد کرد.او متعهد شد که دستکم تا سه‌شنبه بزرگ (۵ مارس) که ۱۵ ایالت و یک قلمرو رای‌گیری خواهند کرد، به مبارزه ادامه خواهد داد.
هیلی گفت «باید در (انتخابات) نوامبر بایدن را شکست دهیم. فکر نمی‌کنم ترامپ بتواند او را شکست دهد. در حالی که اکثر آمریکایی‌ها هم از ترامپ و هم از بایدن ناراضی هستند، این نبرد را واگذار نمی‌کنم

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.