دانش آموزان بخوانند؛ برنامه کامل تعطیلی مدارس فردا/ تغییر ساعت فعالیت ادارات این استان

به گزارش اقتصادنیوز، ورود سامانه بارشی جدید به ایران و تداوم بارش برف و باران در نقاط مختلف کشور حال مردم را حسابی خوب کرده است؛ در این بین شدت بارش‌ها و برودت هوا در بسیاری از نقاط منجر به تعطیلی و غیرحضوری شدن مدارس شده است.

همچنین سازمان هواشناسی در برخی از استان‌ها درباره یخ زدگی معابر در پایان امشب و همچنین فردا صبح هشدار داده است. در ادامه به جزئیات تعطیلی مدارس در نقاط مختلف کشور خواهیم پرداخت.

خبر مرتبط
مدارس خراسان رضوی دوشنبه غیرحضوری شد

فعالیت مدارس برخی شهرستانهای خراسان رضوی در نوبت صبح روز دوشنبه به دلیل بارش برف و برودت هوا غیرحضوری اعلام شد.

تعطیلی مدارس کوهرنگ

مدارس شهرستان کوهرنگ هم به دلیل بارش برف در روز دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ تعطیل و به شکل غیرحضوری برگزار خواهد شد.

برف مدارس استان کرمان را تعطیل کرد

بارش برف و باران آموزش حضوری مدارس منطقه فیض آباد، بخش کوهساران و روستاهای خورند، ریحان، بغیجان از توابع شهرستان راور در روز دوشنبه هفتم اسفند را غیرحضوری کرد.

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: آموزش حضوری برخی از مدارس شمال استان به علت بارش باران و برف شدید و آبگرفتگی معابر فردا دوشنبه هفتم اسفند تعطیل و آموزش از طریق فضای مجازی پیگیری می‌شود.

مدارس ابتدایی استان البرز غیرحضوری شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: فردا دوشنبه مهدهای کودک و پیش دبستانی تعطیل و مقطع ابتدایی در استان البرز غیر حضوری است.

مدارس خراسان رضوی دوشنبه غیرحضوری شد

فعالیت مدارس برخی شهرستانهای خراسان رضوی در نوبت صبح روز دوشنبه به دلیل بارش برف و برودت هوا غیرحضوری اعلام شد.

مدارس شهر یزد هم فردا غیرحضوری شد

مدارس ابتدایی در سطح استان یزد به جز شهرستان های ابرکوه، بافق، خاتم و مروست، فردا دوشنبه تعطیل بوده و کلاس ها به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

مدارس ابتدایی زنجان فردا تعطیل شد

مدارس مقطع ابتدایی و کودکستان‌های اول و دوم استان زنجان و مدارس استثنایی(در هر سه مقطع)، فردا دوشنبه هفتم اسفند ماه تعطیل شد.

مدارس فیروزکوه دوشنبه غیرحضوری شد

مدارس فیروزکوه در تمام مقاطع تحصیلی برای فردا دوشنبه هفتم اسفندماه غیرحضوری شد.

تعطیلی مدارس شیفت صبح اوج

اداره کل آموزش و پرورش قزوین با صدور اطلاعیه ای از غیر حضوری شدن تمام مقاطع تحصیلی نوبت صبح اوج در روز هفتم اسفندماه خبر داد.

فعالیت مدارس گلستان‌ فردا مجازی شد

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: فعالیت برخی از مدارس این استان فردا دوشنبه هفتم اسفند غیرحضوری و مجازی خواهد بود.

غیرحضوری شدن مقاطع تحصیلی قم/ تاخیر آغاز کار ادارات و دانشگاه‌ها

مدیرکل مدیریت بحران قم گفت: با توجه به ادامه بارش برف و برودت هوا، تمامی مقاطع تحصیلی قم در شیفت صبح و بعد از ظهر فردا /دوشنبه/غیرحضوری خواهد بود.

برف و سرما مدارس مشگین شهر و خلخال را تعطیل کرد

فعالیت مدارس شهرستان‌های مشگین شهر و خلخال به علت بارش برف و برودت هوا به صورت غیر حضوری و آموزش از طریق شبکه شاد برگزار می‌شود.

برف و سرما مدارس همدان را به تعطیلی کشاند

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان اعلام کرد: با توجه به بارش برف، سرمای شدید و لغزندگی سطح معابر عمومی، تمام دوره‌های تحصیلی در سراسر استان فردا دوشنبه هفتم اسفند در نوبت صبح تعطیل است.

مدارس ساوه غیرحضوری شد 

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار ساوه گفت: فعالیت مدارس این شهرستان در تمام مقاطع تحصیلی در روز دوشنبه هفتم اسفند مجازی شد.

سرما، مدارس سراب را غیرحضوری کرد

بر اساس اعلام آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با توجه به برودت هوا و سرمای شدید؛ روز دوشنبه هفتم اسفند فعالیت مدارس شهری و روستای منطقه سراب در تمامی مقاطع تحصیلی به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

مدارس خراسان‌شمالی و جنوبی روز دوشنبه غیرحضوری شد

کارگروه مدیریت مصرف انرژی خراسان شمالی در اطلاعیه ای اعلام کرد که فعالیت آموزشی تمامی مدارس استان بدلیل افت شدید دما و صرفه جویی در مصرف گاز فردا (دوشنبه) غیرحضوری است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از غیر حضوری شدن آموزش در مدارس ۶ شهرستان این استان در پی بارندگی، کاهش دما و برودت هوا خبر داد.

مدارس برخی مناطق کردستان روز دوشنبه غیرحضوری است

براساس اعلام آموزش و پرورش کردستان مدارس برخی مناطق استان روز دوشنبه بدلیل برودت هوا غیرحضوری است و آموزش از طریق شبکه شاد انجام می‌شود.

برف مدارس کلاردشت و مرزن آباد مازندران را غیر حضوری کرد

برف و یخبندان بنا به گفته مدیران آموزش و پرورش کلاردشت و مرزن اباد فعالیت آموزشی دانش آموزان این شهرستان سردسیر و کوهستانی را برای فردا /دوشنبه/ غیر حضوری کرد.

تعطیلی ادارات ۶ شهرستان خراسان جنوبی به دلیل برودت هوا

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: به دلیل برودت هوا، ادارات و دستگاه های اجرایی در ۶ شهرستان استان فردا - دوشنبه هفتم اسفند - تعطیل است.

مدارس استان مرکزی تعطیل شد

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی اعلام کرد با توجه به بارش برف، همه مدارس و آموزشگاه‌ها شامل مهدهای کودک، مراکز پیش دبستانی و مدارس همه دوره های آموزشی در شهر و روستای استان مرکزی تعطیل است.

مدارس ابتدایی ملارد شهریار و قدس دوشنبه صبح مجازی است

طبق اعلام آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران مدارس ابتدایی ملارد شهریار و قدس دوشنبه صبح مجازی است.

مدارس شیفت صبح برخی مناطق گیلان تعطیل شد

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از تعطیلی مدارس شیفت صبح برخی مناطق گیلان به علت بارش برف خبر داد.

تاخیر ۲ساعته برای نوبت صبح ابتدایی ۱۰ شهرستان استان کرمانشاه

روابط عمومی استانداری کرمانشاه از تاخیر ۲ساعته برای نوبت صبح مقطع ابتدایی در ۱۰ شهرستان استان کرمانشاه خبر داد.

اطلاعیه فعالیت مدارس آذربایجان شرقی در روز دوشنبه

با توجه به برودت هوا؛ فعالیت تمامی مدارس منطقه اسکو (مدارس شهری و روستایی اسکو و شهر جدید سهند) در شیفت صبح و در تمامی مقاطع تحصیلی، با یک ساعت تأخیر، آغاز خواهد شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.