سرپرست سازمان خصوصی‌سازی منصوب شد

در حکم سید احسان خاندوزی خطاب به بازیان آمده است: نظر به سوابق و تجربیات جنابعالی ضمن تشکر از آقای میثم پیله فروش در دوره تصدی سرپرستی سازمان خصوصی سازی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست سازمان خصوصی سازی منصوب می شوید. انتظار می رود تمام مساعی خود را با همفکری و همدلی مجموعه همکاران آن سازمان به منظور انجام وظایف قانونی محوله به کار گیرید.

در این حکم تصریح شده است: همکاری و همدلی و همراهی در این مسوولیت دسته جمعی، پیش شرط موفقیت است. امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به عدالت محوری، انقلابی گری، مردم داری، پاکدستی، فسادستیزی و قانون مداری در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات مجدانه بکوشید.

ابراهیم بازیان دارای مدرک مهندسی عمران از دانشگاه تبریز و دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد و دکترا در رشته مدیریت راهبردی است و در سوابق وی مسوولیت‌هایی همچون مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا)، مدیرعامل و عضو هیئت‌ مدیره مجتمع اقتصادی کمیته امداد امام خمینی(ره)، مدیرعامل شرکت سرمایه‌ گذاری خانه‌ سازی ایران (تامین اجتماعی)، سه دوره متوالی عضو شورای شهر ارومیه، شهردار ارومیه، مشاور رئیس و مدیرکل دفتر تامین مسکن و ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره)، و نایب رئیس هیئت مدیره موسسه املاک و مستغلات تامین اجتماعی مشاهده می شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.