جزئیات تازه از حادثه در حین فیلمبرداری سریال سلمان فارسی؛علت مرگ مشخص شد

روابط عمومی سریال «سلمان فارسی» خبر حادثه ریزش آوار در محل فیلمبرداری این سریال را تایید کرد و گفت:حوالی ظهر امروز پنجشنبه دهم اسفند ماه متأسفانه بر اثر فرو ریختن آوار که مربوط به پل ساخته شده در دکور بود، در محل فیلمبرداری سریال «سلمان فارسی» در منطقه شمال شاهرود دو نفر جان باختند و چهار نفر مصدوم شدند.

بنا به گفته احسان ناظم بکایی هر شش نفر آسیب دیده در این حادثه، هنرور بوده اند و افراد مصدوم که به چهار تن می رسند به بیمارستانی در شاهرود منتقل شده و تحت درمان هستند.

توضیحات رئیس اداره فرهنگ شاهرود درباره حادثه در فیلم سلمان فارسی

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود در تشریح جزئیات این حادثه گفت:ظاهرا بروز حادثه حین تخریب یک پل منجر به این حادثه شده و همین منجر به فوت دو و مصدومیت چهار نفر از عوامل این پروژه شده است.

یزدی با بیان اینکه کار فیلمبرداری در منطقه خیج شهرستان شاهرود در حال انجام است، اظهار داشت:بعد از انتشار خبر حادثه چندین بار با عوامل این مجموعه تماس گرفتیم اما هنوز موفق به ارتباط و اطلاع دقیق از حادثه نشدیم.

پیش از این حسن گرزین بخشدار بسطام از فرو ریختن آوار در محل فیلمبرداری سلمان فارسی و مصدومیت چهار و مرگ دو نفر خبر داده بود.

وی با بیان اینکه در این حادثه دو نفر جان باختند، گفت:براثر فرو ریختن آوار در محل فیلمبرداری سلمان فارسی در روستای خیج شاهرود چهار نفر مصدوم شدند.

اسامی فوت شدگان و مصدومان حادثه سریال سلمان فارسی

وی بیان داشت:فوت شدگان به نام‌های «سیدعلی نعیمی» از شاهرود و «حمید ظهیری» از تهران هستند.

بخشدار بسطام با بیان اینکه یکی از چهار مصدوم حادثه در محل مداوا شد، تاکید کرد:سه مصدوم اعزام شده به بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود به نام‌های «علی عجم» 40 ساله از شاهرود، «محمدعلی گرگانی» 30 ساله و «علیرضا یوسف‌زاده» 45 ساله هستند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.