ارتش در این استان ها آماده باش داد

ارشد فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش از آماده باش کامل ارتش در برخی استان های کشور خبر داد و گفت:در پی وقوع سیل در بخشی از مناطق استان سیستان و بلوچستان به منظور کمک‌رسانی به مردم عزیز این منطقه، یگان‌های امدادی و مهندسی ارتش در آماده‌باش کامل قرار دارند.

امیر سرتیپ امیر غلامعلیان افزود:باتوجه به درخواست فرمانداری ایرانشهر و ستاد بحران استان از تیپ ۳۸۸ مکانیزه ایرانشهر مبنی بر کمک‌رسانی به مردم روستای سوربان بخش مهرستان که دچار سیلاب شده بودند، نیرو‌های گردان مکانیزه تیپ ایرانشهر در سریع‌ترین زمان ممکن پای کار آمدند و نسبت به تخلیه منازل محاصره شده در سیلاب اقدام کردند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش در ادامه اضافه کرد:خدا را شکر با حضور به موقع نیرو‌های تیپ ایرانشهر، این رخداد نیز مدیریت شد و تلفات انسانی احتمالی جلوگیری شد.

امیر سرتیپ امیر غلامعلیان بیان داشت:در شهرستان خاش و وستا های اطراف که دچار سیلاب شده بودند نیز با حضور به موقع نیرو‌های ۲۸۸ زرهی خاش، این موضوع هم مدیریت شد.

وی در پایان تصریح کرد:بعد از این حادثه‌ها، به تمام یگان‌های منطقه آماده باش داده شد و هم اکنون تمام یگان‌های استان‌های سیستان و بلوچستان و کرمان در آمادگی کامل هستند و در صورت اعلام نیاز ستاد مدیریت بحران، نیرو‌های ارتشی در سریع‌ترین زمان برای کمک رسانی وارد منطقه خواهند شد.

 

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.