هشدارهای جدی برای سیستان و بلوچستان صادر شد

هواشناسی سیستان و بلوچستان برای سه شنبه تا پایان وقت روز چهارشنبه (۱۵ تا ۱۶ اسفند) هشدارهای جوی صادر کرد.

رییس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا استان سیستان و بلوچستان گفت: از صبح سه شنبه تا بعداز ظهر چهارشنبه (۱۵ تا ۱۶ اسفند)، در شهرستان های زرآباد ، فنوج، لاشار، قصرقند، نیکشهر، سرباز، راسک، کنارک، چابهار، دشتیاری، رخداد بارش باران، برخی نقاط رگبار رعد برق و احتمال بارش تگرگ و تند باد لحظه ای به ویژه جنوب غرب استان پیش‌بینی می‌شود.

خبر مرتبط
فوری/ 22 استان درگیر کولاک شدید می‌شوند/ هواشناسی بارش برف پیش بینی کرد

سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی از بارش باران، رعدوبرق، وزش باد شدید و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف، احتمال بهمن و کولاک برف و تگرگ در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری در ۲۲ استان در این زمینه هشدار داد.

ملاشاهی افزود: از صبح سه شنبه تا بعداز ظهر چهارشنبه (۱۵ تا ۱۶ اسفند) در شهرستان های زاهدان، ایرانشهر ،بمپور، تفتان ، خاش، دلگان ، زابل، زهک، سراوان، سیب و سوران ، گلشن، مهرستان، میرجاوه، نیمروز، هامون، هیرمند رخداد بارش باران ، برخی نقاط رگبار و رعدوبرق و بارش تگرگ رخ خواهد داد.

وی در هشدار دوم گفت: اواسط وقت سه شنبه در مناطق مرکزی استان وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

خبر مرتبط
واشنگتن دیدار محمدرضا مدحی با مقامات آمریکا را تکذیب کرد

وزارت خارجه آمریکا دیدار محمد رضا مدحی یکی از نیروهای امنیتی ایران با مقامات این کشور از جمله هیلاری کلینتون، وزیر خارجه آمریکا را تکذیب کرد.

ملاشاهی در هشدار سوم خاطرنشان کرد: از دوشنبه تا چهارشنبه ( ۱۴ الی ۱۶ اسفند) بر روی دریای عمان رگبار و رعدوبرق، تندباد لحظه ای و وزش باد تا حدود ۵۰ کیلومتر در ساعت و افزایش ارتفاع موج تا حدود ۲متر پیش بینی می شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.