لیست کسانی که می توانند با تخفیف بلیت برج میلاد را بخرند

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی لایحه اصلاحیه مصوبه بهای خدمات استفاده از مراکز فرهنگی، رفاهی، تفریحی، ورزشی زیرنظر برج میلاد با بیان اینکه نرخ بهای خدمات مجموعه‌ها مشخص شده است، اظهار کرد:بلیت بازدیدکنندگان داخلی از سکوی دید باز در سال قبل ۸۰ هزار تومان بود و پیشنهاد شهرداری و کمیسیون ۱۱۰ هزار تومان است.

وی با بیان اینکه در سال قبل بلیت بازدید کل طبقات مجموعا ۱۲۰ هزار تومان بوده است اظهار داشت:برای بلیت بازدیدکنندگان داخلی از سه طبقه سکو، موزه شهرداری و موزه مشاهید، شهرداری تهران پیشنهاد جداگانه‌ای به مبلغ ۱۹۵ هزار تومان ارائه داده و برای گنبد آسمان نیز ۱۹۵ هزار تومان پیشنهاد شده و رقم پیشنهادی کمیسیون ۱۸۰ هزار تومان است.

نرگس معدنی پور همچنین در ادامه تصریح کرد:در سال قبل بلیت بازدید از سکوی دید باز برای بازدیدکنندگان خارجی ۱۵ دلار و سال آینده نیز همین رقم پیش بینی شده و کمیسیون ۲۰ دلار پیشنهاد داده است. برای بازدید از سه طبقه سکو، موزه مشاهیر و موزه شهرداری نیز ۲۵ دلار پیشنهاد شده و رقم مورد نظر ما ۳۰ دلار است. همچنین بلیت بازدیدکنندگان خارجی از گنبد آسمان ۲۵ دلار از سوی شهرداری و ۳۰ دلار از سوی کمیسیون پیشنهاد شده است.

نرخ بلیت بازدیدکنندگان خارجی برای بازدید از سکوی دید باز ۱۵ دلار، برای سه طبقه ۲۰ دلار و برای سکو، گنبد آسمان، موزه مشاهیر و موزه شهرداری ۳۰ دلار است.

جداول تخفیف بازدید از برج میلاد تهران

میزان تخفیف برای فعالان حوزه توریسم و گردشگری دارای مجوز رسمی شامل هتل داران، شرکت‌های خدماتی، مسافرتی و راهنمایان گردشگری با ضریب 0.7 درصد

پرسنل شهرداری تهران به همراه خانواده، خبرنگاران و فعالان و نخبگان فرهنگی و ورزشی با ضریب پنج درصد

بازدید‌های گروهی دانشجویان و دانش آموزان و سازمان دانش آموزی و مساجد و پایگاه‌های بسیج 0.5 درصد

ایثارگران، جانبازان، خانواده شهدا، افردا تحت پوشش کمیته امداد، سازمان بهزیستی و معلولین با ارائه کارت در هر بازدید 0.5 درصد

زمان‌های کم بازدید 0.5 درصد ضریب

سالروز تأسیس برج میلاد (میلاد حضرت فاطمه (س) و امام خمینی (ره)) صفر درصد

خرید حجمی به تعداد 100 تا 300 بلیت با اعتبار 6 ماهه 0.9 درصد

خرید حجمی به تعداد 301 تا 500 بلیت با اعتبار 6 ماهه با ضریب 0.85 درصد

خرید حجمی از 501 تا هزار بلیت با اعتبار 6 ماهه 0.8 درصد

خرید حجمی به تعداد هزار و یک تا 3 هزار بلیت با اعتبار 6 ماهه 0.75 درصد

خرید حجمی به تعداد 3 هزار و یک تا 5 هزار بلیت با اعتبار 6 ماهه 0.65 درصد

خرید حجمی بالای 5 هزار و یک بلیت 0.6 درصد

 در ادامه جلسه شورای شهر تهران ضرایب تخفیف با حداکثر آراء موافق تصویب و همچنین مقرر شد که درصد افزایش بهای بلیت در روز‌های تعطیل از 50 درصد رقم پیشنهادی به 25 درصد کاهش یابد.

در پایان کلیات لایحه اصلاحیه مصوبه بهای خدمات استفاده از مراکز فرهنگی، رفاهی، تفریحی، ورزشی زیرنظر برج میلاد پس از اعمال اصلاحات، تصویب شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.