خنثی سازی حمله تروریستی در سوریه

به گزارش رسانه‌های سوری، عناصر وابسته به گروهک تروریستی هیات تحریر الشام (جبهه النصره سابق) در سوریه روز گذشته (یکشنبه) تلاش کردند با اجرای یک عملیات تروریستی پایگاه نیروهای ارتش سوریه را در محور «قبتان الجبل» واقع در حومه غربی استان حلب هدف قرار دهند.

نیروهای ارتش سوریه حمله‌های توپخانه ای و موشکی گسترده ای را علیه خطوط امدادرسانی عناصر تروریست در پشت این محور انجام دادند.

همچنین ارتش سوریه تجمعات تروریست «جبهه النصره» را در اطراف روستاهای «کفر عمه» و «کفر تعال» و شهر «اتارب» در حومه غربی حلب هدف قرار دادند که طی آن شمار زیادی از عناصر تروریستی کشته شدند و مهمات جنگی آنان منهدم شد.

خبر مرتبط
این کشور اروپایی ۱۲ شهرک‌نشین صهیونیست در کرانه باختری را تحریم کرد

«خوزه مانوئل آلبارس» وزیر خارجه اسپانیا در سخنانی در برابر کمیته مشترک پارلمان اتحادیه اروپا، عنوان کرد: قولم مبنی بر اینکه اسپانیا می‌تواند به طور یک‌جانبه برای توقف و اعمال تحریم‌ها علیه شهرک‌نشینان عمل کند، عملی شد.

منابع آگاه نیز در ارتش سوریه اعلام کردند که نیروهای ترکیه یک حمله پهپادی علیه روستاهای «الصوغانیة» و «العلقمیة» در حومه شمالی حلب انجام دادند که در جریان آن خسارات مادی به مکان مورد حمله وارد آمد.

منطقه «سهل الغاب» در شمال غرب «حماه» نیز شاهد حملات توپخانه ای و موشکی ارتش سوریه علیه عناصر تروریست هیات تحریر الشام در محورهای «الدقماق» و «الزقوم» بود که منجر به انهدام چندین خودرو شد و تعدادی از تروریست ها نیز کشته و زخمی شدند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.