پلیس در تهران آماده باش شد

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال و همچنین تمهیدات پلیس برای پنجشنبه و جمعه‌آخرسال را تشریح کرد.

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور ذر نشست خبری که صبح امروز برگزار شد، درباره تمهیدات ترافیکی دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس در تهران گفت: همکاران من از صبح امروز در معابر اطراف ورزشگاه آزادی مستقر شده‌اند و نسبت به روانسازی و مدیریت ترافیک اقدام کرده‌اند.

وی افزود: فعلا محدودیت ترافیکی در اطراف ورزشگاه نداریم، اما در صورت نیاز محدودیت‌های موقت تردد اعمال خواهد شد. آماده‌باش ماموران پلیس راهور تهران بزرگ نیز تا پایان دیدار و تخلیه کامل جمعیت ادامه خواهد داشت.

موسوی‌پور به تشریح تمهیدات پلیس برای پنج‌شنبه ‌ جمعه آخرسال در بهشت‌زهرا و معابر منتهی به آن پرداخت و گفت: همکاران من در پلیس راهور از ساعت چهار صبح پنجشنبه در معابر منتهی به بهشت زهرا مستقر خواهندشد. درهای بهشت زهرا نیز در ساعت چهار صبح پنجشنبه باز خواهد شد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: همچنین برابر هماهنگی‌های انجام شده در روز جمعه نیز فعالیت بهشت‌زهرا شبانه‌روزی خواهدبود. لذا از مردم عزیز می‌خواهم که اولا زمان سفر خود را مدیریت کنند و ثانیا با توجه به قرارگیری قبور عزیزان خود، مناسب‌ترین مسیر و در را برای ورود به بهشت زهرا انتخاب کنند.

وی افزود: تصمیمی برای انسداد مسیر و اعمال محدودیت اتحاذ نشده اما ممکن است که به شکل موقتی در داخل قطعات و برخی معابر محدودیت‌هایی برای روانسازی ترافیک ایجاد شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.