هشدار سازمان اطلاعات فراجا به مسافران نوروزی

سرهنگ مهدی بشارتی‌ اظهار داشت: پلیس امنیت عمومی استان هرمزگان به صورت شبانه روز در ایام تعطیلات نوروز آماده ارائه خدمات به گردشگران و مسافران نوروزی است.

وی با بیان اینکه مسافرانی که مدارک شناسایی خود را برای اسکان در هتل ها، مهمان پذیرها و مراکز اقامتی همراه ندارند می توانند به اداره نظارت بر اماکن عمومی واقع در خیابان انتظام مراجعه و پس از تأئیدیه هویت آنان، برگه مجوز اسکان دریافت کنند و با در دست داشتن برگه مذکور دیگر مشکلی برای اسکان مسافران نوروزی فاقد مدارک شناسایی نخواهد بود، افزود: طی هماهنگی های صورت گرفته و رفاه مسافرین با هتل ها و مراکز اقامتی طی تماس تلفنی نیز این امکان برای متصدیان مربوطه فراهم شده تا هویت افراد فاقد مدارک شناسایی مورد بازبینی قرار گیرد.

خبر مرتبط
ورود چهارچرخ‌ها به سواحل و شناگاه‌ها ممنوع شد

بنابر اعلام فرماندار شهرستان دیلم استان بوشهر، ورود چهارچرخ ها که می تواند امنیت مردم در سواحل و شناگاه ها را دچار چالش کند ممنوع است.

این مسئول انتظامی با بیان اینکه محل های اقامتی که توسط کلید به دستان در سطح شهر پیشنهاد می‌شود محل امن و ایمنی برای مسافران نبوده و احتمال سوء‌استفاده، کلاهبرداری و سرقت از آنان وجود دارد، اظهار داشت: مسافران گرامی در انتخاب مراکز اقامتی دقت لازم را به عمل آورند تا مورد سرقت و کلاهبرداری قرار نگیرند و سفری خوش و خاطره انگیز را در استان تجربه کنند.

وی اضافه کرد: توصیه می‌کنیم مسافران به تراکت و تبلیغات‌ پخش شده در سطح شهر که اقدام به تبلیغ محل های اسکان در منازل شخصی می‌کنند و زمینه‌ساز مسائل و مشکلات برای آنان خواهند بود اعتماد نکنند.

رئیس پلیس سازمان اطلاعات استان هرمزگان خاطر نشان کرد: از مسافران نوروزی می خواهیم از واحدهای صنفی دارای پروانه کسب و نرخ نامه که در رؤیت و منظر مشتریان است خدمات دریافت کرده و هر گونه موارد تخلف انتظامی و امنیتی را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به مأموران پلیس اطلاع دهند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.