جاسوس اسرائیل در مالزی به پایان خط رسید

 «رضا الدین حسین» بازرس کل پلیس مالزی اعلام کرد: یک مرد مسلح در هتلی در کوالالامپور دستگیر شده است. این مرد ۳۶ ساله مظنون به جاسوسی برای اسرائیل است.

وی در یک کنفرانس مطبوعاتی تصریح کرد: این مرد که شش قبضه تپانچه و ۲۰۰ گلوله در اختیار داشت، ۱۲ مارس از امارات متحده عربی با استفاده از گذرنامه جعلی فرانسه وارد فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور شد.

خبر مرتبط
حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه‌های اسرائیل

مقاومت لبنان به عملیات نظامی خود علیه پایگاه‌های ارتش اسرائیل ادامه داده و در تازه‌ترین حملات خود پایگاه «المالکیه» و اطراف آن را هدف قرار داد.

حسین افزود: مظنون پس از بازجویی پلیس، یک پاسپورت اسرائیلی را تحویل داد.

وی همچنین اعلام کرد: پلیس در حال بررسی این احتمال است که این فرد عضو اطلاعات اسرائیل باشد.

طبق این گزارش، جاسوس رژیم صهیونیستی به پلیس گفته که در پی یک دعوای خانوادگی، برای تعقیب یک صهیونیست دیگر به مالزی آمده است.

بازرس کل پلیس مالزی ادامه داد: پلیس همچنین در حال بررسی چگونگی دستیابی مظنون به سلاح‌هایی است که در مالزی خریداری و هزینه آن با ارز دیجیتال پرداخت شده است.

وی افزود: مقامات امنیتی پس از دستگیری این فرد در حالت آماده باش هستند و تدابیر امنیتی برای حفاظت از پادشاه، نخست‌وزیر و دیگر مقامات بلندپایه مالزی تشدید شده است.

مالزی کشوری با اکثریت مسلمان و حامی سرسخت فلسطینی‌ها بوده و بارها از اقدامات رژیم صهیونیستی در جنگ غزه انتقاد کرده است.

طبق گزارش کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان، مالزی که روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی ندارد، میزبان حدود ۶۰۰ آواره فلسطینی است.

 
 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.