بیانیه شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام برای دشمنان بود

در این بیانیه آمده است:

«وَ قاتِلُوهُمْ حَتَّی لا تَکُونَ فِتْنَةٌ وَ یَکُونَ الدِّینُ لِلَّهِ فَإِنِ انْتَهَوْا فَلا عُدْوانَ إِلَّا عَلَی الظَّالِمِینَ‌» (سوره بقره آیه ۱۹۳)

شب گذشته سرانجام انتظارها به پایان رسید و حمله گسترده موشکی و پهپادی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی انجام و مواضع نظامی این رژیم در سرزمین‌های فلسطین اشغالی با موفقیت هدف قرار گرفت.

این رژیم جنایتکار و کودک‌کُش در ادامه شرارت‌هایش در روزهای گذشته با حمله به ساختمان کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در شهر دمشق، جمعی از فرماندهان نظامی ایران را به شهادت رساند و می‌بایست پاسخی محکم و بازدارنده دریافت می‌کرد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با ده‌ها فروند موشک و پهپاد و تاکتیک‌های پیچیده، مواضع اطلاعاتی و پشتیبانی در حمله به ساختمان کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق را به طور قابل ملاحظه‌ای منهدم کرد.

خبر مرتبط
اولین اظهارات رئیسی بعد از عملیات تاریخی علیه اسرائیل/ هر گونه ماجراجویی جدید با پاسخ سنگین‌تر مواجه خواهد شد

ابراهیم رئیسی در پی عملیات تاریخی، مقتدرانه و پیروزمندانه علیه رژیم صهیونیستی گفت: اقدام حکیمانه و مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران در دفاع از تمامیت، حاکمیت و منافع ملی جمهوری اسلامی، گامی در جهت تنبیه متجاوز و ایجاد ثبات در منطقه بوده است.

عملیات «وعده صادق» که با رمز «یا رسول الله (ص)» انجام شد، نمایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران برای دشمنان به خصوص صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها بود و نشان داد که ایران به هر تجاوزی پاسخی محکم و پشیمان‌کننده خواهد داد.

عملیات باشکوه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که با همراهی جبهه مقاومت همراه بود، قلوب ملت‌های مسلمان و آزاده جهان و به خصوص مردم مظلوم غزه و فلسطین که در ماه‌های گذشته تحت شدیدترین حملات و تجاوزات رژیم اشغالگر قدس قرار دارند، خوشحال کرد و آن‌ها را به آزادی قدس در آینده نزدیک امیدوارتر ساخت.

شورای نگهبان ضمن قدردانی از رزمندگان دلاور و پرافتخار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت، امیدوار است که جشن بزرگ آزادی قدس شریف و نابودی رژیم صهیونیستی هرچه زودتر با حضور باشکوه ملت‌های مسلمان و آزاده جهان برگزار شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.