تغییر کانال قیمت دینار عراق و درهم امارات/ لیر ترکیه صعود کرد

به گزارش اقتصادنیوز، سال ۱۴۰۲ در حالی برای ایران و امارات سپری شد که شاهد آغاز فصلی جدید در روابط اقتصادی دو کشور نسبت به سالیان گذشته بودیم؛ روندی که در پی آن اتفاقاتی مهم و البته بدیع از جمله رشد حجم تجارت دو کشور رخ داد.

موضوعی که به گفته بسیاری از کارشناسان بخش عمده آن ناشی از کاهش محدودیت فعالیت های تجاری از سوی ابوظبی است، براساس گزارش فایننشال تایمز، تجارت بین ایران و امارات متحده عربی در سال ۲۰۲۳ به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

آنچه مشخص است تمایل تهران و ابوظبی در بهبود هر چه بیشتر روابط تجاری و افزایش میزان تعاملات اقتصادی چشم انداز مثبتی از حجم تجارت دو کشور در آینده نزدیک ارائه می کند و باید منتظر اتفاقات خوبی در این حوزه باشیم. مرور آخرین وضعیت تجاری ایران و امارات، بهانه خوبی است تا به آخرین قیمت درهم امارات در بازار ارز تهران نگاهی بیندازیم.

بازار ارز تهران در حالی امروز را سپری کرد که قیمت درهم امارات در جریان معاملات ارزی انجام شده، رشد ۳۲۶ تومانی را تجربه کرد و با پیشروی در کانال ۱۸ هزار تومان، ۱۸۶۱۳ تومان نرخ گذاری و مبادله شد.

مشروح این گزارش را در اقتصادنیوز با تیتر «ثبیت صدرنشینی ریال عمان/ دینار عراق و درهم در کانال صعودی/ روزهای خوش تجارت ایران و امارات» بخوانید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.