شوک بزرگ به طرفداران/ سریال پایتخت 7 این بازیگر را از دست داد

کدخبر: ۶۴۳۶۶۱
اقتصادنیوز: پیش‌تولید ساخت سریال پایتخت 7 در حال اجرا است اما شوک بزرگتری درباره این سریال از راه رسید و آن هم غیبت یکی از مهمترین بازیگران کلیدی این اثر پرمخاطب است.
شوک بزرگ به طرفداران/ سریال پایتخت 7 این بازیگر را از دست داد

به گزارش اقتصادنیوز، بعد از مطرح شدن معماها و سناریوهای متفاوت درباره علت ساخته نشده سریال پایتخت 7، بالاخره خبر رسید که پیش تولید این سریال در حال انجام است و سریال پایتخت 7 نوروز 1404 در قاب تلویزیون دیدنی می شود.

پیش از این اعلام شده بود که خواهران فرقانی و مهران احمدی در سری جدید این سریال حضور ندارند اما خبر دیگری، علاقه مندان به سریال پایتخت و نقش «بهتاش فریبا» را در شوک بزرگی فرو برد. چنین به نظر می رسد بهرام افشاری که این روزها در سرلیست پول‌سازترین بازیگران سینما ایستاده، غایب اصلی و بزرگ سریال پایتخت 7 است.

روزنامه «سینما» در این باره نوشته است: «ظاهرا بهرام افشاری و برنامه کاری فشرده اش تنها مشکل ساخت پایتخت هفت بوده است. توافق ساخت سری هفتم پایتخت به طور رسمی انجام شد تا این سریال محبوب دنباله دار باز هم به قاب تلویزیون بیاید.»

خبر مرتبط
زمان پخش سریال «پایتخت 7» مشخص شد؟/ خبری از این بازیگران نیست

اقتصادنیوز: به نظر می‌رسد برای تماشای سری جدید سریال پایتخت باید منتظر رسیدن نوروز 1404 باشیم.

«محسن تنابنده مغز متفکر پایتخت پس از چند ماه کشمکش و جلسه با مدیران تلویزیون سرانجام بر سرساخت پایتخت توافق کرد تا گروه این سریال محبوب دوباره دور هم جمع شوند. بازیگران این سریال به روال قبل هستند و به جز مهران احمدی که دوباره از حضور در پایتخت انصراف داده این ترکیب تنها یک غایب بزرگ دارد.»

Untitled

«بهرام افشاری سوپر استار و بازیگر بفروش این روزهای سینمای ایران ظاهرا تنها کسی است که به دلیل برنامه فشرده کاری هنوز نتوانسته خود را با  گروه هماهنگ کند. افشاری از فاصله پایتخت 6 تا امروز به شکل قابل توجهی پیشرفت داشته و این روزها یکی از بازیگران پولساز سینمای ایران به حساب می آید. 

به گزارش اقتصادنیوز، بهرام افشاری بعد از بازی در فیلم سینمایی و پرفروش «فسیل»، فیلم سینمایی «سال گربه» را هم اکنون روی پرده سینماها در حال اکران دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید