سارق ناشناس زن سالخورده تنها را به طرز فجیعی کشت

زن سالخورده‌ای که به‌تنهایی زندگی می‌کرد قربانی سارق یا سارقان جنایتکار شد. اکنون کارآگاهان جنایی در تلاش برای شناسایی عاملان این جنایت هستند.

به گزارش سایت جنایی، ماموران کلانتری ۱۳۲ نبرد ساعت ۱۹:۳۰ عصر دیروز از سوی همکاران خود در مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران در جریان قتل زنی مسن در خانه‌اش قرار گرفتند و خیلی زود نزدیک‌ترین واحد از ماموران گشت کلانتری در آدرس اعلام‌شده حضور یافتند.

خبر مرتبط
برخورد صاعقه جان مرد ۷۵ ساله را گرفت

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان خبر داد که ک مرد ۷۵ ساله بر اثر صاعقه‌زدگی درگذشته است.

ماموران واحد گشت با حضور در محل و مشاهده جسد زن تنها سعی در حفظ صحنه جنایت کردند و سپس ماجرا را به بازپرس کشیک ویژه قتل پایتخت و همکاران خود در اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران اطلاع دادند.

به این ترتیب، بازپرس ویژه قتل همراه تیم تحقیق جنایی متشکل از کارشناسان پزشکی قانونی، کارآگاهان اداره دهم و متخصصان تشخیص هویت پلیس آگاهی تهران با حضور در محل تحقیقات خود را آغاز کردند. تیم پزشکی قانونی که بر پیکر مقتول حاضر شده بود، پس از معاینه اولیه اعلام کرد، زن سالخورده هدف ۳۴ ضربه چاقو قرار گرفته است. همچنین به‌هم‌ریختگی خانه این زن حکایت از آن داشت که عامل یا عاملان جنایت با انگیزه سرقت دست به این قتل زده‌اند.

بازپرس براعه از شعبه سه دادسرای جنایی تهران که به عنوان بازپرس کشیک قتل در محل حضور یافته بود، دستور داد جسد به پزشکی قانونی منتقل شود تا معاینات دقیق‌تر انجام و علت اصلی مرگ و زمان دقیق آن مشخص شود. همچنین تحقیقات اولیه کارآگاهان نشان داد همسایه‌ها متوجه باز بودن در خانه زن تنها شده‌ و هرچه او را صدا زده‌، پاسخی نشیده‌اند و همزمان با صدا کردن او وارد خانه شده‌اند. آنها پس از ورود به خانه جسد غرق در خون زن را دیدند و موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دادند.

بررسی‌های صحنه جرم از سوی کارشناسان اداره تشخیص هویت پلیس آگاهی نشان می‌داد در خانه تخریب نشده و عامل جنایت یا  همدستانش به راحتی وارد خانه شده‌اند.

در حال حاضر بازپرس جنایی دستورات لازم را صادر کرده و تحقیقات برای دستگیری عامل یا عاملان جنایت در دستور کار کارآگاهان اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.