نسخه جدید نرم افزار صبا ویژه بازنشستگان کشوری

غلامرضایی با اشاره به تفاوت‌های اصلی نسخه جدید «صبا» اظهار کرد: در نسخه جدید که در قالبی متناسب با شرایط استفاده بازنشستگان عزیز طراحی شده، امکانات مختلفی در نظر گرفته شده که از مهم ترین آنها «احراز هویت بازنشستگان خارج از کشور» به صورت برخط است که با دریافت مستقیم عکس و فیلم از بازنشسته انجام می‌شود و فعال‌سازی این بخش از طریق ایمیل فرد بازنشسته صورت می‌گیرد. او یادآور شد: با فعال شدن این امکان در نرم‌افزار صبا، بازنشستگان خارج از کشور دیگر نیازی نیست به دلیل تفاوت ساعت با ایران، حتما در ساعت بخصوصی از طریق اسکایپ احراز هویت شوند. تنها کافی است که عکس و فیلم مورد‌نیاز را طبق دستورالعمل نرم‌افزار تهیه و ارسال کنند تا احراز هویت توسط کارشناسان صندوق بازنشستگی کشوری صورت گیرد.

او همچنین اضافه کرد: خدمات رفاهی، دریافت فیش و حکم بازنشستگی، آرشیو سوابق فیش و حکم و امکان ذخیره‌سازی آن در نرم‌افزار، پیام‌های اختصاصی اپلیکیشن به منظور خبررسانی آنی به استفاده‌کنندگان از صبااپ، ثبت‌نام و استعلام انواع تسهیلات مالی صندوق بازنشستگی کشوری، استعلام و درخواست صدور و ابطال گواهی کسر از حقوق، نظرسنجی در خصوص طرح‌ها، رویدادها، خدمات، جشنواره‌ها و سایر فعالیت‌ها و اقدامات صندوق از دیگر کارکردها و امکانات نسخه جدید این نرم‌افزار است.

مدیرکل برنامه‌ریزی و تحول سازمانی صندوق بازنشستگی کشوری تصریح کرد: در نسخه جدید، علاوه بر امکان پخش زنده تلویزیون، کانال‌های تعاملی جهت اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها، نظیر تالیفات بازنشستگان اهل قلم در کانالی با عنوان «کتاب‌باز» یا پادکست‌های رادیو صبا در کانالی با عنوان «رادیو به وقت بازنشستگی» در نظر گرفته شده و کانال‌های دیگری نیز با توجه به نیاز بازنشستگان عزیز به‌زودی ایجاد و قابل‌استفاده خواهد شد. او افزود: این کانال‌های تعاملی امکان درج نظر، پسندیدن پست‌ها یا شنیدن و مشاهده برخط رسانه‌های تولید‌شده را دارد که مشابه با شبکه‌های اجتماعی است.