موفقیت پوسکو در صنعت فولاد جهان

در ماه مه سال‌جاری، شرکت پوسکو به عنوان نامزد نهایی در سه دسته رهبری صنعت فولاد، مشارکت اجتماعی و ابداعات تکنولوژیک انتخاب شد. این شرکت به خاطرعملکرد خوب مدیریتی در مقایسه با رقبای خود در شرایط دشوار تجاری، گسترش مراقبت‌های جهانی و بدتر شدن اوضاع بازار فولاد، موفق به کسب لقب «مدیریت صنعت فولاد» شد. 

از سال 2018 تا کنون این دومین مرتبه است که شرکت پوسکو موفق شده  جوایز جهانی فلزات را به خود اختصاص دهد و تنها شرکت کره‌ای است که تا به امروز این جایزه را دریافت کرده است. پلتس اعلام کرد که شرکت پوسکو با فروش 10 میلیون تن محصولات برتر جهانی، ترویج نوآوری در هزینه 2020 و ایجاد سیستم تولید هوشمند با استفاده از هوش مصنوعی و بیگ دیتا عملکرد خوبی در این شرایط دشوار از خود نشان داده است. 

نوآوری در هزینه‌، به نوعی اتخاذ استراتژی مناسب و رویکردی در جهت کاهش هزینه‌ها است. علاوه بر این، شرکت پوسکو در حل مشکلات اجتماعی نیز مشارکت کرده و این کار را از طریق به اجرا گذاشتن ایدئولوژی مدیریت شهروندی انجام داده است. اجرای این ایدئولوژی شامل مشارکت یک درصدی در بنیاد اشتراک‌گذاری، بنیاد استعدادهای درخشان و سازمان حفاظت از محیط زیست بوده است. این شرکت توسط مجمع جهانی اقتصاد داووس به عنوان نخستین کارخانه‌ای انتخاب شده است که می‌تواند آینده صنعت تولید را از طریق به‌کارگیری فعالانه هوش مصنوعی رهبری و هدایت کند. در عین حال، «ورلد استیل داینامیکس»، مرکز جهانی خدمات تحلیلی داده‌ای فولاد، اعلام کرده است که شرکت پوسکو به مدت 10 سال متوالی رتبه نخست فهرست رقابتی‌ترین شرکت‌های جهانی فولاد را از آن خود کرده است. شرکت پوسکو بزرگ‌ترین شرکت سازنده فولاد در کره جنوبی است.