مدیر عامل صنایع شیر ایران در این نشست با بیان تمایزهای اخیر توضیح داد: عملکرد سه ماهه اول سال ۹۹ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در حوزه‌های دریافت روزانه شیر خام رشد ۲۴ درصدی و در بخش فروش مقداری ۱۱ درصد بهبود داشته است. عبدالله قدوسی در خصوص دیگر شاخص‌ها هم گفت: روند صادراتی شرکت با وجود شرایط خاص اپیدمی کرونا و تحریم‌‌های ظالمانه نیز صعودی بود و صادرات مقداری در این دوره ۳۵ درصد و سود تجمیعی نیز  ۱۰۷ درصد رشد داشته است.  مدیر عامل صنایع شیر ایران افزود: در مجموع، روند صعودی شاخصه‌ها در چهارماه اول سال‌جاری در حوزه‌های دریافت شیر خام ۲۴ درصد، فروش مقداری ۱۱ درصد، صادرات مقداری ۴۳ درصد و سود تجمیعی ۱۱۹ درصد رشد داشته است.

قدوسی به برنامه‌ریزی صورت گرفته و کار گروهی اشاره و تاکید کرد: یکسان سازی فرمول محصولات در حوزه فروش داخل و صادرات در کنار توسعه فروش برنامه‌هایی است که با  تولید محصولات جدید بر اساس نیاز بازار و کاهش قیمت شده در دستور کار شرکت‌‌های گروه قرار دارد.

در این نشست بر اساس ارزیابی شاخص‌ها در گروه شرکت‌های تولیدی، شرکت‌های پگاه اصفهان، لرستان، گلپایگان، زنجان و گلستان و در حوزه توزیع بازار گسترپگاه مناطق چهار، پنج و یک و در گروه شرکت‌های کشت و صنعت و دامپروی شرکت‌های همدان، فارس، سلماس حائز رتبه شدند. نشست فصلی شرکت‌های پگاه با حضور مدیران ارشد صنایع شیر ایران و مدیران عامل شرکت‌‌های تابعه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.