در همین راستا، متخصصان شرکت دانش‌بنیان «رایمندراد صنعت» با درک نیاز صنایع کشور به قطعات خاص کمپرسور و قطعات ابزار دقیق، واردات پرهزینه این محصولات به کشور را کاهش دادند. مدیر عامل این شرکت دانش‌بنیان با بیان اینکه شیرهای با قطر بالای ۲۰ سانتی‌متر و فشار بالای

 60 بار و شیرهای با قطر بالای 15 سانتی‌متر و فشار بین 15 تا 60 بار این شرکت از جمله محصولاتی است که تاییدیه دانش‌بنیانی دارد، گفت: انواع شیرهای صنایع نفت و گاز از جمله تجهیزات و ملزومات بسیار مهم و حائز اهمیت در صنعت نفت و گاز محسوب می‌شوند. شیرآلات صنایع نفت و گاز هر کدام متناسب با نوع کارآیی و نحوه کاربری در طیف بسیار وسیعی مورد استفاده قرار می‌گیرند. بر همین اساس، کارکرد اصلی و مهم شیرهای صنعتی یا ولوها حفاظت و کنترل دستگاه‌های تحت فشار، ممانعت از نشت و بازگشت سیالات، تنظیم میزان مایعات مد نظر و وصل یا قطع کردن جریان گازها و سیالات به طور کامل و همین‌طور تنظیم و کنترل دما و فشار به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه  فعالیت اصلی شرکت به صورت تخصصی طراحی و ساخت ولوهای ساکشن و اقلام داخلی آنها مانند دیسک و سیت و گارد و فنر و ... و همچنین انواع چک ولو و اکچویتور است، گفت: این شرکت فناور به صورت تخصصی با شرکت‌های پالایشگاهی و پتروشیمی ‌در زمینه ساخت قطعات خاص کمپرسور و قطعات ابزار دقیق کار می‌کند. 

به گفته میرصانع، 90 درصد محصولات تولید شده در این شرکت برای نخستین بار در ایران ساخته شده‌اند. تحریم‌ها و بالا بودن قیمت‌ها باعث شده این محصولات را به صورت کاملا بومی‌تولید کنیم که این کار به کاهش صددرصدی خروج ارز منجر شده است.